Přikývl vypískla jsem a seskočila z něj,,tak sbalíme všechny věci co tu máme pak skočíme do supermarketu ale ještě před tím ke mně do školy"přikývl říkala sem vám že mám tady šatnu jestli ne tak vám to říkám ted po 3h sem měla sbaleno 5kufru a Alex 3 dala sem je dolů,,dam je do auta"řekl Alex a už zmizel za dveřmi 2kufry,,tak nám tam neotěhotni"řekli sborově,,idioti vy se hlavně držte naších instrukcí"přikývli já a Alex jsme se rozloučili dali jim kázaní a nastoupili do auta a jeli ke škole
Ve škole
sem na cestě k řediteli abych mohla studovat dálkově nevím na jak dlouho jedem pryč zaklepala sem na hnědé dřevěné dveře,,dále"vešla sem,,aaa slečna Moon co potřebujete?",,ráda bych vás poprosila o plán dálkového studia",,důvod"koukl na mě sedla sem si na křesla naproti němu,,jedu pryč a nevím za jak dlouho se vrátím"přikývl dal mi papíry který sem podepsala a po 30minutech sem byla venku z ředitelny zrovna zvonilo na přestávku šla sem chodbou všichni na mě koukali trošku sem otočila hlavu na pravou stranu a co nevidím Danny jak se líbá z jednou kurvou šla sem k nim,,můžu na chvíli prosím"poklepala sem té kurvě na rameno odtáhli se,,já promin ty..."než to dořekl vlepila sem mu obrovskou facku bude tam mít modřinu všichni na nás koukali,,si děvkař nic víc vzal sis něco co patřilo jenom mě jen si mě využil a to tetování co máš na srdci,sním něco proved nechci být vytetovaná na tvém srdci!"řekla jsem a se vztyčenou hlavou odešla nastoupila sem do auta a vydechla přebyteční vzduch s plic,,v pohodě"přikývla jsem a usmála se,,kam jedem",,nech se překvapit"usmál sem,,pojedeme dlouho tak klidně spi do obchodu skočím potom já"přikývla jsem opřela jsem hlavu o okýnko Alex zastavil na červenou nahnul se na přední sedadlo a podal mi malí polštářek,,děkuji"usmála sem se na něj nohy sem si dala na sedačku a dala si je blíž k tělu přehodil přes země deku jen jsme se na sebe usmáli na zelenou se rozjel po pár minutách se mi začali klížit oči až sem nakonec usnula.
POHLED ALEXE
Zachvilku už roztomile spinkala
na místo se dostaneme až kolem 3h ráno je to vilka v lese koupila ji moje babička která se o mě starala protože táta byl alkoholik který mě mlátil a matku sem nepoznal od té doby co umřela sem tam nebyl ale ted tam pojedu a jen kvůli ní bez ní bych tam nikdy nešel do krámu pojedu až ráno.
U VILI 3H RÁNO
Zastavil sem na příjezdové cestě zapnul jsem vodu a elektřinu,kufry co jsme měli sebou jsem odnesl k sobě do pokoje pak sem se vrátil zpět do auta vzal spící Rosou do náruče potichu sem zavřel auto a šel do vili tam sem zavřel dveře a odnesl Rose do pokoje položil ji na postel vysvlékl do spodního prádla přikryl sem jí až po bradu ona se zamuchlala do peřin a dál spala já se vysvlékl a dal na sebe jen tepláky šel sem do babiččina pokoje měla tu ještě svoje věci nedokázal sem je vyhodit vlezl sem do její šatny a sedl si na zem najednou sem uviděl lesknoucí se krabičku nahnul sem se pro ní a otevřel ji byl tam přeložení bílí papír a červená sametová krabička rozevřel sem papír a začal číst.
,,Ahoj broučku pokud si tadyto čteš sem už mrtvá
mám tě moc ráda zlatíčko a omlouvám se za mého syna že se o tebe nepostaral a stal se tím co je a také za tvojí maminku musela tě opustit všechno se časem dozvíš Rose ti k tomu pomůže.."jak může vědět o Rose v tuto dobu sem ji ani neznal?,,asi se ted ptáš jak jí můžu znát no zdál se mi takoví sen vy dva jste byli spolu a vy spolu budete vím to hodíte se k sobě oba dva jste dobrý vtom co děláte i když já s tím vaším mafiánstvím nesouhlasím ale přesto tě vtom podporuji Rose musíš ochránit za každou cenu je dost důležité pro celý vývoj dávej na ní pozor i na sebe vy dva držíte rovnováhu mezi světy brzo pochopíš
PS:mám tě ráda ty prsteny jsou pro vás jeden pro Rose a druhý pro tebe dej ji ho až uznáš za vhodné z láskou babička"
KONEC
nebudu lhát brečel sem hodně seděl sem v koutu z nohama u tělu a brečel jak želva otevřel sem krabičku a tam byli dva prsteny ne ledajaký babiččin a dědův snubní prsteny proč mi je dala..schoval sem je do kapsy a znovu se rozbrečel,,Alexi"slyšel jsem vylekaní hlas Rose doslova ke mně přiběhla sedla si mi do klína a objela hlavu mi dala na krk a pevně mě držela a já v tu chvíli sem si připadal jak v ráji je jí vůně mě udeřila do nosu její dech se odrážel od mého krku prostě ráj rukami jsem si jí přitáhl ještě blíž tedy jestli to vůbec ještě šlo,,proč pláčeš"šeptla mi do ucha,,to ja ta vila po babičce",,ale když si říkal že....",,já vím chtěl sem tady být máme klid oba"políbil sem ji do vlasů,,napsala mi dopis",,co v něm píše"chtěla se odtáhnout,,nepouštěj mě.....prosím"šeptl sem znovu se ke mě přitulila,,že mě má ráda"pousmál sem se,,já tě mám taky ráda"řekla a koukla se na mě,,a já mám rád tebe"políbil sem ji na čelo,,pot spinkat Alíí"zívla přikývl jsem vzal sem ji do náručí jako princeznu,,pust mě jsem těžká"řekla,,prosím tě"v pokoji sem jí položil do postele vysvlékl sem si tepláky a lehl si k ní přitulila se ke mně a obejmula mě,,seš v pořádku lásko"šeptla a lehla si mi na hrud cože řekla mi lásko,,jo neboj"hladil sem jí záda dokud neusnula.
Ráno
Probudil sem se v 6 ráno nějaký idiot zvonil.Rychle jsem vyběhl z postele ke dveřím aby to nezbudilo Rose otevřel sem a v nich Pavel kamarád který mi zajel na koupit,,díky kámo"vzal sem od něj spoustu tašek,,nemáš zač mizím čau"odešel ani sem ho nestihl pozdravit v kuchyni sem nákup vyskládal a začal dělat palačinky když sem je udělal namazal sem je marmeládou a nuttelou pak sem z lednice vytáhl šlehačku a dal ji na tác k palačinkám a dvou sklenic džusu vzal sem jahody,boruvky a maliny nakrájel je a hodil do misky kterou sem dal opět na tác.Tác sem zvedl a šel na horu dal sem tác k posteli a lehl si k Rose,,vstávej zlatíčko"pohladil sem ji po odhaleném rameni,,ještě chvíli lásko"...........
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...