Pohled Dannyho
Když přišla k nám do třídy měl jsem hroznou radost. Představila jsem jako Ketty je hrozně sexy.
Když skončila hodina rychle jsem utekl na chodbu a čekal před dveřmi. Když vyšla ze dveří za ruku jsem si jí k sobě přitáhl.
Pohled Ketty
Někdo mě chytil za ruku a táhl za roh,,hej kreténe pust mě!!jinak špatně skočíš!dělej!"křičela se. Otočil si mě k sobě,,Ahoj kočičko já špatně skočím aby to nebylo na opak"Byla jsem na něj tak hrozně nasraná co si o sobě doprdele myslí. Nakrčila jsem nohu a kolenem sem ho kopla mezi nohy hned se chytil za bolavé místo,,ty kurvo až tě chytím
tak uvidíš"zasmála jsem se on je tak vtipný,,papa kocourku"otočila jsem se a odešla ze školy štěstí že jsme měli jenom jednu hodinu. Vycházela jsem ze školy když sem zahlédla menší skupinu klku jeden znich se na mě otočil a já ho hned poznala ALEX jeden člen našeho gangu a můj BFF je nejstarší je mu 22 jak sem se ujistila že to je on rozeběhla jsem se za ním a křičela,,Alexiiii"skočila jsem na něj on semnou ve vzduchu zatočil(Gif v mediich) dala sem mu pusu na tvář a všechny z gangu obejmula. Je načase je představit Tomas(19) Petr(18)Leo(20)Denis(21) a poslední člen je Nathan(19) asi jste si všimli že sem z nich nejmladší nikdy mě to hrozně sere už od doby co sem se k nim přidala si ze mě utahují,,co tady děláte?máte být v Sydney"usmívala jsem se až mě začali boleli tváře,,hned jak si nám to řekla tak jsme si domlouvali dům a takoví ty věci říkal jsem že my tě neopustíme patříš k nám Ket"řekli a mě se nahrnuli slzy do očí,,Kluci jak rada vás vidím ani nevíte jak moc mě mrzelo že sem se sváma nerozloučila'',,Nás taky a jo v 11h se jedou závody dem tam musíš se ukázat v novem městě i když tě skoro všichni znají ale co půjdeš,máme tam zásilku"poslední 3 slova šeptal,,Alexi jasně že půjdu když víš jak závody miluji''
Pohled Dannyho
Zajímalo by mě kde se to do prdele na učila bolí to jak prase.
Vyšel jsem ze školy a uviděl ji tam stát z partou kluku. Doufám že ani jeden není její kluk. Něco se tam mleli a Ketty se pořád usmívala má hrozně krásný úsměv. Šel sem kolem nich a zrovna se nahlas zasmála je tak krásná když se směje ty vole co my je chci si sní jenom užít a ne říkat jak je krásna když se směje.
Ani nevím jak ale došel jsem domů odemknul jsem si dveře a pak je z menším prásknutím zavřel,,ahoj mami!"křikl jsem,,ahoj zlatíčko"dala mi pusu na tvář. Pak jsem šel do pokoje si lehnout a prohlídnout fb zkusím ji najít na fb. Napsal jsem do ikonky vyhledat přátele je jí jméno a hned mi tam skočila ona je tak krásna je tam z holkou a klukem v klubu hned jsem si ji přidal do přátel a čekal.
Pohled Ketty
S klukama jsem si domluvila v kolik mi dovezou auta na závody a kde máme sraz.
DOMA
Hned jak sem otevřela dveře stál za nimi bratr,,Čus ségra jak bylo první den'',,hrůza je tam parta kluku a jednomu znich sem dnes nakopala prdel''
,,ségra nebut hned sprostá'',,jo jo a co ty na škole'',,jo v pohodě''
,,Večer jdu pryč tak mě budeš muset krýt '',,a kam jdeš?''
,,víš ty kluci jak sem ti vyprávěla (přikývl na souhlas)tak jdu snima ven''
,,ok ségra ale dávej pozor'',,neboj brácha''
Šla jsem nahoru do svého pokoje a šla na fb vy děla jsem 6 žádosti o přátelství všechny byli od těch kluku ze školy všechny jsem přijela i Dannyelovu žádost.
Pohled Dannyho
Málem jsem spadl z postele když mi přijela žádost hned jsem ji napsal.
CHAT(Dannyel =D a Ketty=K)
D,,Ahoj¨
K,,Hoj co chceš?
D,,nic jen si psát nudím se''
K,,a o čem''
D,,máš sourozence''
K,,jo brachu ty"
D,,ne,kde ses naučila takhle kopat pořad to bolí''
K,,prosím to neřeš :'(''
Ty vole proč ji to vadí ale nechám to na pokoji nechci aby byla smutná.
D,,neboj už nebude :) hlavně nebut smutná:(''
K,,díky:)už budu muset''
D,,já nechci aby si šla :(''
K,,promin musím :( paaaa''
D,,tak paaaa zítra ve škole''
K,,:)''
Ahoj chyby opravím až budu mít čas
komentáře,hvězdičky potěší
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...