Konec badboy

94 5 0
                                    


V 1 hodinu odpoledne zazvonila mamka ty vole proč zvoní Rosie spí rychle sem otevřela aby nezazvonila ještě jednou,,ahoj zlato"křikla,,pšš",,co je"řekla nechápavě,,na nic se neptej a pot nahoru"přikývla. Šli jsme na horu otevřel jsem dveře od pokoje,,to je Rose potřebují abys ji ošetřila",,vypadá v pořádku"řekla,,počkej"šeptal sem šel jsem k její posteli,,Rose zlato vstávej"řekl jsem a hladil jí po vlasech máma na mě koukala jak na zjevení,,princezno"políbil sem ji na čelo,,hmm"řekla a otevřela svoje krásné očka když uviděla mamku lekla se,,klid to je mamka"přikývla a se syknutím si sedla,,opatrně,mami můžeš"přikývla sedla si k ní,,princezno ukaž mamce to bříško"přikývla a udělala to. Máma obvaz odvázala,,no páni"řekla,,jak se cítíš"ptala se,,dobře váš syn se o mě dost dobře stará paní Martin"řekla s úsměvem od kdy ví moje přímení,,to jsem ráda"řekla a mrkla na mě,,šít to nebudu je to sice hluboký ale hezky se ti to hojí jen ti to vydezinfikuji a zavážu"přikývla mamka odešla já si klekl k ní k posteli,,vidíš říkala jsem ti že to je v pořádku"usmála se na mě,,já vím ale stejně spát nebudu"usmál sem se na ní,,musíš spát"pohladila mě po vlasech a v tu chvíli přišla mamka zaculila se na nás a Rose zčervenala,,tak hotovo"řekla po 20mnutech,,bolesti"zeptala se mamka,,at se otočí"ukázala Rose na mě otočil sem se něco si tam šeptali,,ber tady ty prášky"řekla jí a já se otočil,,děkuji"usmála se na mámu,,proč si mi neřekla že tě to bolí"řekl sem smutně sakra proč se dějou špatný věci jen těm hodným. Sedl jsem si ke zdi aby se o mě mohla opřít a zároveň ležet,,už tak ses o mě bál a já ti nechtěla přidělávat zbytečně větší starosti"sklopila pohled ona mi nikdy nebude dělat zbyteční starosti zamračil jsem se na ní,,hele víte co vy dva tu zůstaňte já uklidím a navařím a pak zmizím",,mami to ne...",,já chci"vděčně sem se ní usmál. Odešla a já tu zůstal z moji princeznou,,zazpívej mi ještě něco"řekl jsem jí,,co?",,mě je to jedno"začala mi zpívat písničku neznám ji ale ten text je úžasný a ten hlas nebudu mluvit máma vletěla do pokoje,,to je úžasný"řekla,,děkuji"řekla zdvořile usmála se,,Rose",,no ten text si vymýšlela ty že jo"přikývla tak odtud vítr vane,,mami můžeš prosím jít"trošku se usmála,,no já jen jestli nechcete domů aspoň tě budu mít pod dozorem"řekla a já na ní vyvalil oči,,jako domů tobě to nevadí"zapištěl sem jak holka,,jasně že mi to nevadí,z balíte si a pojedeme"odešla,,Dyle a co Alex a moje věci a co když...."furt dokola mumlala,,lásko klid"řekl jsem ji a stisk upevňil DEBILE ŘEKLS JÍ LÁSKO CO KDYŽ TE TED VYKOPNE řekl hlas uvnitř mě smutně se na mě koukala a udělala psí očka usmál sem se a zároveň od dychnul,,víš co pojedeme z mamkou k Alexovi já ti vezmu věci ty počkáš v autě a pak pojedeme k nám ano"zářivě se usmála a obejmula mě tak rychle že sem přepadl takže teď na mě ležela lekl sem se že sem ji ublížil kvůli té ráně,,seš v pořádku"vyhrkl sem,,jo"stiskla mě pevněji,,sem ráda že tě mám"šeptla,,a že sem tě poznala"znovu šeptla,,nápodobně"začal sem ji hladit zadek pořád tam měla modřiny,,děti"vletěla do pokoje mamka když nás uviděla rychle se otočila,,já.om.lou.vám.se"řekla koktavě,,nic se neděje mami jsme jen kámoši"řekl jsem a u posledního slova trošku zesmutněl,,to je jedno"otočila sem,,mami pojedeme ještě k někomu pro Rosiiny kufry"přikývla,,tak vstávat jedem"zasmáli jsme si vzala si kraťasy který sem včera vypral a mojí mikinu pozvedl sem na ní obočí,,co líbí se mi"mikina jí sahala do půlky stehen takže to vypadalo že pot tím nic nemá,,sluší ti víc než mě"obejmul sem jí kolem ramen a šli jsme pomalu dolů nasedli jsme a vyjeli já mámě ukazoval cestu.

Puhled Rose

,,počkej tu a neboj se"políbil mě na čelo tím mě trošku uklidnil a odešel,,můžu se tě zeptat co se stalo?",,raději bych to řekla až u vás"přikývla za 10mi vyšel Dyl hodil kufry do kufru a sedl si tentokrát ke mně dozádu,,můžeš jed"vyjeli jsme já sem se k němu přitulila,,pšš všechno je OK"usmál se na mě,,jak mu je"on posmutněl,,chybíš mu a omlouvá se ti a má tě rád"řekl mi přikývla jsem,,no tak beruško"šeptal mi do ouška uklidňujicí slova ani nevím jak ale usnula jsem.

Pohled Parvaty(Dylova matka)

Co si to zas našel za holku koukla jsem se do zrcátka Rose byla k němu přitulená a spala a Dyl měl přehozenou kolem ní ruku a ťisknul jí k sobě a koukal na cestu,,co se stalo?",,mami teď se o tom bavit nechci ať ti to řekne sama nemám na to náladu"odsekl mi co se sním děje,,máš ji rád vid"řekla jsem mu,,víc než to je to první holka která mě zaujala na první pohled a do které sem se zamiloval" vydechnul a usmál se na Rose a dal ji pusu do vlasů,,takže tvoje badboyovská stránka je pryč"přikývl a já byla hrozně šťastná konečně nebude každou noc pryč a z nikým spát a nebude chlastat a dělat takoví problémy.




Omlouvám se za chyby doufám že se vám kapitola líbila.

Můj zadek po dnešku hraje snad všemi barvami a pěkně bolí. :'(

Komentáře a hvězdičky potěší.

.............kavenka

BadgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat