První hádka

128 4 0
                                    



POHLED Rose 12:30h

,,Basti",,jsem hotov"řekl chytila jsem ho za ruku a šli jsme dolů,,mi jdeme ahoj"křikli jsme

sedl si do auta já ho připoutala já si sedla k volantu a vyjela k Bobovi.

1:00 U BOBO Tetto salon

,,ahoj Bobe to je Basti,Basti to je Bob",,dobrý den"řekl Bastík,,ahoj",,tak sedej"sedla sem si na křeslo a Bastík na gauč,,počkej"stoupla sem si dala mu album z tetováním,,vyber si"přikývl sedla sem si,,no tak co chceš"koukl se na mě,,na zápěstí oko"přikývl,,bolí to"zeptal se Bastík po pul hodině jako čert,,trošičku"usmála jsem se po další 1h,,hotovo"sundal si rukavice,,je to úžasný"obejmula jsem ho,,dík"

(TAKLE VYPADÁ JEJÍ RUKA PO SKONČENÍ)

šla sem k Bastimu,,tak 	co pak chceš"ukázal na  draka přikývla 	sem,,hele udělal bys  henou tady Bastimu draka"ukázala sem mu fotku přikývl,,tak kam to bude 	kluku"řekl Bob a posadil si ho na křeslo  já si sedla na gauč 	a koukala na...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

šla sem k Bastimu,,tak co pak chceš"ukázal na  draka přikývla sem,,hele udělal bys henou tady Bastimu draka"ukázala sem mu fotku přikývl,,tak kam to bude kluku"řekl Bob a posadil si ho na křeslo já si sedla na gauč a koukala na ně,,na ruku"přikývl a Bob začal kreslit draka po 20MIN,,hotovo"řekl Bob

šla sem k Bastimu,,tak 	co pak chceš"ukázal na  draka přikývla 	sem,,hele udělal bys  henou tady Bastimu draka"ukázala sem mu fotku přikývl,,tak kam to bude 	kluku"řekl Bob a posadil si ho na křeslo  já si sedla na gauč 	a koukala na...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Basti se na to koukl,,to je úžasný děkuji Rosie"obejmul mě,,není zač,za kolik"řekla jsem,,500"DALA SEM MU TO a vyšli jsme,,nasedej"sedl si a mi jsme vyjeli domů je něco kolem 4h


DOMA

otevřela jsem a Basti vyběhl do obýváku kde seděli kluci,,koukej"ukázal draka,,to je úžasný"řekl Luke Danny se zvedl,,seš úplně blbá když mu je 8",,hele Danny uklidni se je to jen henou do pár dní se to smyje"Danny s kameněl,,já Rose p..."zakroutila sem hlavou a sedla si na Luka,,hele"šeptla sem mu,,tak to je boží ale muselo tě to bolet"pohladil mě,,jako čert"zasmáli jsme se,,Rose moc ti děkuji"obejmul mě Basti,,za nic"pohladila sem ho,,já chci taky"řekla Lola,,a co bys chtěla princezno"řekla jsem,,korunku",,tak chvilku počkej to bych ještě zvládla"stoupl sem si a šla do pokoje tam sem si vzala honu různých barev a štěpce a šla dolů,,tak sedej princezno sedla si na zem já k ní připravila jsem si,,a kam jí chceš,, na rameno"řekla přikývla jsem,,barvičky",,jen černou"přikývla jsem a začala kreslit,,nekoukejte tak na mě znervozňuje mě to"všichni se jak na povel otočili k televizi,,tak hotovo"

BadgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat