Usmíření

121 4 0
                                    



,,No ono to spíž je takoví gang"poslední slovo jsem šeptla,,co že to je"křikl,,tak"křikl znova,,gang stačí"křikla jsem frustrovaně si rukou za tahal za vlasy a sedl si na postel,,ne ne před taj-tím sem tě měl ochránit sakra"křikl a dal pěstí do zdi pak se sklouzl po zdi a rozbrečel se,,prosím nebreč Luky před tím bys mě neuchránil"řekla jsem,,závodíš jako já ale co když se ti něco stane,přidala ses ke gangu ještě lepší a typuji že si jejich něco jako služka co udělá co oni chtěj"řekl,,to není pravda jo sem sice jediná holka a jsem tam nejmladší ale jsem jejich hlavní"řekla jsem pyšně,,co že si"řekl,,hlava gangu a nejlepší pouliční závodnice široko daleko"usmála jsem se,,já se zabiji si celá po mě"usmál se,,no konečně se směješ a nebulíš"řekla jsem,,omlouvám se že sem na tebe tak vyjel jen se o tebe hrozně bojím"řekl a obejmu mě,,takhle jsem se cítila já když si odcházel každou noc o de mě na závody"řekla jsem a schoulila jsem se mu do klína omotal kolem mě paže,,mam tě hrozně rád princezničko"řekl mi do ouška a políbil mě na krk,,pot najíme se"řekl Luke zvedl se se mnou a položí na postel na přejedli jsme se slatkostma jak malí děcka teď ležíme v postel ja hlavou a rukou na jeho hrudi a Luke paží omotanou kolem mě a koukáme na film,,hrozně mi tady ty večery chyběli",,mě taky celí život budu litovat že sem ten proser udělal a že mě ještě chytili",,už by si měla spat maličká"řekl ani sem se neurazila za tu přezdívku teď by mi bylo úplně jedno jak mi řekne,,jsem unavená"řekla jsem Lukovy,,mám to vypnout"řekl,,ne já si lehnu pot deku"šeptla jsem,,nebudeš ležet pod dekou"řekl vypl televizi a přitulil se ke mně,,nemusel sto vypínat"řekla jsem jen se na mě usmál dala jsem hlavu na jeho nahou hrud pošimral mě na bříšku zasmála jsem se,,už spinkej"řekl a dal mi pusu do vlasu přitulila jsem se k němu a během chvíle usla.

Pohled Luke

Asi si ted musíte myslet že sem debil a jakej kretén atd ale co sem měl dělat sakra tam sem už být nemohl a jí sem vzít do svého světa nemohl byla ještě malá myslel jsem si že když sní nebudu tak se tomu všemu vyhne závodům,gengu a dalším nezákonými věcmi,,no jo princezničko moje moc se ti omlouvm"řekl jsem potichu abych ji nezbudil a pohladil sem jí po odhaleném bříšku,,seš tak krásná čím starší tím hezčí"řekl jsem znovu potichu a pohladil ji po tváři pak sem zavřel oči s usměvem na rtech a spomínkami na děctví s Rosie.

Ráno

byl jsem vzhůru dřív než Rosie pomalu jsem ji odložil ze své hrudi do postele zaknourala zamuchlala se do deky a spala dál udělal jsem ranný higyenu oblékl sem se,,zítra si musím pro kufry"řekl jsem si v mysli šel jsem dolu do kuchyně a tam stál u sporáku Cam a dělal palačinky,,chceš pomoc"řekl jsem lekl se a hodně otočil se,,Lu....Luku"vydechl,,ahoj Came",,co tu děláš"řekl,,no to Rosie"řekl jsem,,asi to bude znít divně Came ale chybělsi mi"řekl jsem,,ty mě taky Luku sme dospělí měli by sme se už udobřit"řekl,,jo to by sme měli"řekl jsem přišel jsem k němu a obejmul ho,,co to vydím že by se mi bráchové udobřili"přikývli jsme,,už bylo na čase"řekla jsem odpojili se a dali ruku ke mně přišla sem knim a oba dva mě obejmula,,připadám si jak sedvič"řekla jsem a zasmála se.

BadgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat