fotka

148 2 0
                                    

,,jo"ještě víc jsem si ji přitiskl jsem rada že je panna a že má rozum že si neleze do postele z každým ,,dobrou Rosie '',,dobrou Denny"usmál sem se,pak sem cítil že si dala hlavu na mou hrut tak sem ji druhou rukou hladil po chvilku sem uslyšel pravidelné oddychovaní pak sem usnul i já.

Ráno Pohled ketty

Probudili mě hlasy ,,hele to si musíme vyfotit jsou tak roztomilí" ,,cvak" vykřikla sem ,,až se vzbudím tak uvidíte!!!!''to se probudil Denny,,dobré ráno princezno",,dobré mario zkus hádat co ty dva udělali",,že by snídani?'',,nee to tak by jsme vyhořeli vyfotili nás když jsme spali a prý jsme roztomilí tet nám fakt neuvěří že jsme kámoši'',,to neřeš a spon si ji mužeš dat do alba,nadpis první sipnkaní z Dennym",,jo Denny ukaž mi tu fotku jak si ji včera držel"podal mi ji byla sem tam já a Denny byl západ slunce a my se obímáme a na druhý straně jsme mi jak děla me srdce při západu u kápla mi slza při ty vzpomínce ,,to ji mas vždy u sebe",,každý den od doby co sem ji nechal vyvolat ji nosím v leví kapse nahoře u bundy''usmála sem se a vrátila mu ji vytáhla sem jedno album a u kázala mu úplně tu samou fotku,,nedokázala sem ji vyhodit jo pot Danni dem na to tetovani a ty dež taky a vím jaky'',,co tys vybrala i me'',,jop pot už tam chci byt"nasnídali jsme se od Emi sem si vzala tu fotku abych ji mohla dat do alba a nechala je tam samotny.

....................................

Děkuju za přečteny hvezdicky potesi

a urcite napiste jak se vam to zatim libi

BadgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat