Přijela sem před školu a vešla do třídy Danny se na mě pořad díval a já se bála aby to nikomu neřekl.Zazvonilo na hodinu a Danny se chová jinak .Zazvonilo na konec hodiny a já vyšla na chodbu a stal tam Zak s Markovou holkou a začala na mě přez celou chodbu řvát,,Hej ty děvko kvuli tobě je můj kluk mrtví'',,Kdyby umel lip střílet nes talo by se to prostě minul'' vy táhla pistoli a namířila ji na mě a já vytahla tu svou a namířila ji na ni už chtěla vystřelit ale přišel Alex ,,Hej Karo nech ji kdyby uměl střílet nestalo by se to'',,Alexi ale von je mrtvi'',,a co není ani první ani poslední otprejskni jinak tě Ket zastřelí a ta střílet umí Zaku od věd Karu ze školy a opovašte se sem přijít''už odcházeli Alex mě objel a pošeptal mi,,nic si stoho nedělej je to jen děvka'',,já vím to neřeš ale tet už to ví o budou se mi vyhíbat mam tě rada Alexi a děkuji'',,já tebe taky zlato''
jo nechodíme spolu i když to
tak vypadá ale mam ho rádak a on mě .
Pohled Danny
Na chodbě bylo ticho jen dva hlasy sem slyšel a jeden znich patřil Ketty. Když sem tam došel vyděl sem holku jak míří na Ketty chtěl sem tam skočit ale Ketty vytáhla taky pistoli ale než se stalo něco hrozného přišel tam ten kluk co se sním obímala a bavila ten kluk se na mě podíval konečně sem ho poznal je to ten kluk z gangu jak jsme včera na závodech předávali zásilku ale odkut je zná. Chtěli odejít tak sem zakřičel,,Ketty počkej prosím''
Pohled ketty
Danny na mě začal křičet at čekám tak sem jen pošeptala,,Alexi počkej venku za chvíli přídu''jen přikývl a Danny už tu byl
,,Danny prosím pot nikam kde nás nikdo neuslyší''řekla jsem smutně ,,Pot za roh tam nikdo není a nebut smutná''tak jsme šli za roh a Danny začal,,seš dobra závodnice a odkut znáš Alexuv gang'',,no víš alexuv gang je i můj gang promin
a dík taky nejsi špatný''Danny se jen usmála ,,Ketty neboj a za co se omlouváš nikomu to neřeknu a dík chci se zeptat nemáš tet čas stejnak už je hodina'',,tak jo omlouvám se že sem te tak zmlátila.Chvilku počkej řeknu jen Alexovi at de '',,tak pot a nedělej si starost už to neboli''
Pohle Dannyho
Nechápu že souhlasila.
Už sem ji táhl za ruku ze školy šli jsme za Alexem,,Alii sejdem se později já půjdu z Dannym'',,jo běž zasložíš si od dich''
,,díky Aliku"už ho jen objela a chytla mě za ruku.
Ona mě chytila za ruku a směje se ,,Ketty co ta ruka''jen se za červenala,,je promin já nechtěla'',,seš roztomilá když se červenáš''ještě víc zrudla je tak krasná,,ale víš mě ta ruka nevadí takže mi ji okamžitě dej'',,a co když nee''začala mi utíkat do parku tak sem běžel za ni a křičel,,až tě chytím tak uvidíš''byli jsme uprostřed parku
a já se schoval za strom Ketty se otočila a usměv ji spadla a křičí ,,Danny kde si Dannyeli okamžitě sem pot''jak dořekla tak sem ji chytil pod zadkem a vyzvednul ji ona se mi aoutomaticky chytla za krk,,Denny pustme sem težka'',,ty a težka v tom případě sem hulk''jen se za smála ,,prosím pust mě''
ČTEŠ
Badgirl
RomanceCelí příběh se bude točit kolem dívky jménem Rose Ketty Moon(17). Rose je hezká a talentovaná holka,ale její život není vůbec lehký v děctví ji její adoptivní rodiče mlátili a tak to bylo až do jejich 13let pak se naučila bránit. Ve 14 přesně na jej...