XV.

329 27 2
                                    

Na cestě k ředitelně

Marinette utíkala velice rychle, měla v tom trénink, do ředitelny. Hlavou jí běželo:

Proč je ta Ayla, takový šťoural a proč to musela zrovna vykecat tomu svému páskovi? Nino je největší drbna tohodle kurzu a všichni to vědí!“

Zaklepala, ani nečekala na pořádnou výzvu ke vstupu:

„Musím ukončit tento kurz. Není vhodné abych zde zůstala!“ vyhrkla aniž by ještě bbyla pořádně uvnitř.

Ředitel jen zakroutil hlavou:

„Marinette, jste velice talentovaná, možná více než sama tušíte. Okouzlila jste i našeho, Horácia, to je co říci. Bál se o svého nejlepšího žáka kurzu za posledních deset let. Ne, nenechám vás odejít!“ rozhodl rezolutně.

„V tom případě, poruším jedno z pravidel!“brizhodla sebMarinette vyhrožovat.

Ředitel si jen povzdechl:

„To neuděláte, víte, že by jste už nemohla nastoupit k žádnému kurzu.“

Marinette přikývla, měl pravdu:
„Prosím, až začnou problémy, nechte mě odejít,“ vstala a odešla zpět do mumraje.
   
Vracela se kolem bazénu, nikde neviděla ani Nina, Aylu ani Adriena. Dobrý, může si na chvíli sednout a jen se dívat do třpytivé hladiny, přemýšlet.

Takže ona, Adrien a Nino s Aylou, byli na tomto gymnáziu spolužáky, a ona zlomila Adrienovi srdce tím nejodpornějším způsobem.

Ona, ho úmyslně podvedla s jiným klukem a ještě mu to řekla. Nino a Ayla se dostali do jejich soukromé války a jejich vztah to odnesl také, jak to jen mohla zapomenout?

Možná má Tikki pravdu, až najde miraculum, možná bude vše v pořádku. Jenže než se nadála, někdo jí hodil do vody v bazénu.
 
U bazénu

„Dupain-Chang, tímto ti vyhlašuju válku. Nevím jak jsem mohl zapomenout, co hůř, znovu začít šílet, ale tentokrát, bude moje pomsta dokonalá!“ smál se škodolibě Adrien, když koukal na zmáčenou dívku. Jenže ten pocit uspokojení, netrval příliš dlouho, letěl do vody za Marinette.

- Edit.18 -

Chlapec, který vědělKde žijí příběhy. Začni objevovat