XII.

336 29 2
                                    

Malířsjý ateliér, o chvilku později

„Adriene, ty jsi někdy takový vů.... Ty máš zelené oči?“ zarazila se Marinette. Aniž by si to uvědomila, chytla jej za tváře a dál mu koukala do očí, nebo spíš na oči.

Adrien byl v šoku, tohle nebylo to, co si představoval:
„No, mám. Po mámě, ta taky měla zelený oči, je to důležité?“ dál koukal do modrých, lesklých studánek.

„Nevím, myslím, že ano.“

Adrien, se rozhodl využít situace a začal se přibližovat k jejím rtům.

„Marinette, jsem rád, že jsi tady. Nutně potřebuju poradit...“ vyrušilbho hlas, který dál pokračoval, „ahoj, ty jseš asi studen Mari, no nic. Pojď,“ chytl vytáhlý zrzek, Marinette a táhl jí mimo ateliér.

„Nathanieli, kam mě to vlečeš, mám s Adrienem teď lekci!“ zlobila se, ale byla ráda, že jí zachránil před jejím rozbouřeným mořem, co měla právě teď, místo podbříšku.

„To bude rychlé, víš, mě zařadili na sochařinu a potřebuju poradit, máme téma hrdinů, ty jsi vždy vnímavá, prosím poraď mi!"

Pokrčila rameny a šla. Přemýšlela, proč jsou důležité zelené oči. Voní povětřím, to je ono, jako by se pohyboval někde vysoko, dumals nad blondýnem.

„No co tomu říkáš?"

Byla tak zamyšlená, že si nevšimla, že stojí před oním projektem. Byla to maskovaná dívka a chlapec.

„Nevím Nate, je to takové neosobní, jako by jim chyběla nějaká podstata. Možná by jsi jim měl udělat nějaké specifické znaky víš?"

Nathaniel, odstrčil Marinette:

,,Díky zlato, vím. Jdu na to!"

Ani se s ní nerozloučil, je to podivín, tenhle Nathaniel.

„Tak on ti říká, zlato? Neměl bych si s ním popovídat?“

Marinette vyvalila oči:

„Co to zkoušíš!“

Adrien pokrčil rameny:

„Chci tě od prvního dne. Jsem velice žárlivý, pokud tě nebudu mít sám, nedopřeju tě jinému!“

„Co když jsem na holky, Agreste? Co po tom?“

„Jenomže, má dámo, oba víme, že to není pravda. Tobě se líbí, když ti kocour přede na klíně.“

Do ateliéru se začali trousit další, uměle vytvořené dvojice, Marinette zatla zuby a začala učit Adriena jak dostat do skici světlo a stín. Byl učenlivý, jen kdyby byl schopný koukat víc do skicáku a míň  a ní.

Chlapec, který vědělKde žijí příběhy. Začni objevovat