4. Dio

1K 48 2
                                    

Subota navečer...
Bilo je oko ponoć.
Ni ja, ni Iva nismo mogle zaspati pa smo pričale o njima (Mandži i Pjaci).
Nakon par minuta šutnje pitala sam Ivu:"Ej, do kad mi ostajemo u Torinu?"
Odgovirila mi je:" Pa hotel sam nam rezervirala do srijede jer sam jedino za taj dan našla avionske karte za Hrvatsku. A zašto pitaš?"
Iva sva zainteresirana čeka što ću joj reć'😁
"Ma ništa, samo.. Mario me pozvao na kavu jer mi se želi još jednom ispričati što me gurno danas, pa nisam znala kad mogu na tu kavu i dao mi je svoj broj da se dogovorimo.."
Iva je blenula u mene k'o tele u šarena vrata😂 i onda je samo rekla:" Maaaa deeee ne lažiiii😂"
Pokazala sam joj u mobitelu kontakt Mario Mandžukić, no opet je mislila da lažem te da sam samo nekom' ime promijenila.
.
.
Iva p.o.v.
Ma provjerit ću ja sad dok ona spava je l' to ozbiljno on.. znala sam joj šifru moba pa je bilo lagano.. mislim 2105 ozbiljno??😂 otišla sam na Wapp i javila mu se.. *Ejj Mario, jel spavas?*
Nakon par minuta usljedio je odgovor *Ma ne mogu, ti si mi u glavi*
Ovaj put sam pogotovo blenula.
Je l' to ozbiljno on???
Brzo sam izbrisala poruke i otisla spavati da Lucia ne vidi da sam mu slala poruke.. ko zna šta će pomislit..
.
.
*Nedjeljno jutro*
Lucia p.o.v
"IVAAAAA UBIT ĆU TEEEE!!!!!!!"
Iva posnana odgovara:" Šta ti je beno jedna? Šta me budiš ovako rano?"
" Dat ću ti ja rano jes čula???? ŠTA SI SLALA MARIJU SINOĆ??????"
Iva opet odgovara:" Ja?? Ništa?!👀"
"IVA NE LAŽI, ZNAM TE!! ŠTA SI MU SLALA"
"Ok, ok.. išla sam samo provjerit jel to fakat on il si mi lagala pa sam mu samo poslala *Ej Mario, jesi budan* ne moraš šizit odma"
Ja sva bijesna odgovaram:" I ŠTA ON?? JE L' REK'O VIDI OVE BUDALE ŠTA ME BUDI SAD????"
Iva:" Pa kaže da ne može zaspat jer si mu ti u glavi...😇"
Ja:" Opet lažeš..."
Iva:" Srećom postoji screenshot 😂"
Pokazala mi je screen i stvarno je to napisao... Kol'ko god je Iva glupa, toliko je i dobra i pažljiva na neki način, al' ipak nije u redu jer mu je slala poruke u 2 ujutro.
I jer mu je slala uopće poruke.. ne znam jesam ljuta il' sretna.. 😌😏
Mario mi je sinoć poslao 10 poruka *Lucia? Jesi tu?? Luciaaa??* 
.
.
Dogovorili smo se za kavu danas. Iva je priljepak te je išla sa mnom. Morala sam obavijestiti Marija, te je on pozvao Pjacu..
Znate kak' sve zapravo počne od kave😂😂😂




Helloo it's meee.. nez jel ovo malo ili puno al aj😂 sutra škola ne da mi se ok nije nikog briga ako vam se sviđa votajte i komajte to mi znači❤❤ hvalaaaa vam lysm

Suđena im je ljubav!❤Where stories live. Discover now