13. Dio

704 46 6
                                    

Pokucala sam na vrata hotelske sobe u kojoj je bila Iva i vidjela sam kako se sprema. Zagrlila sam ju, k'o da se nismo vidjele sto godina a ne nepunih 24 sata.
Rekla mi je:" Oću sve detalje odma i sad hahahahah"
Ja:" Maaa bilo je savršeno..."
I tako sam joj rekla sve. Sjedile smo na krevetu još sat ili dva. S njom nikad nije bilo dosadno.
Nazvao ju je Marko i rekao da ju čeka ispred hotela. Izašle smo i Iva mu je skočila u zagrljaj. Poljubio ju je u obraz aw.
A ja sam nazvala Maria da dođe po mene. Čim me je ugledao rekao mi je da sam mu nedostajala. Kak' je on duša.😇
Došli smo doma i jednostavno pričali. O svemu.
I prošli su dani.
Svaki isti. No opet svaki po nečem poseban. Sve je bilo posebnije uz Maria.
I došla je ta nedjelja. Ta nedjelja kada sam se ja morala vratit doma. I poznajemo se tjedan dana ali stvarno, kad su neki ljudi pravi, ne trebate puno ni čekat. Bili smo zaljubljeni. I napokon je bilo službeno da smo par. I stvarno je istina da se snovi ostvaruju. Vjerujte u njih. Duboko. Izgubljeno je samo ono čega ste se odrekli.
Ja sam spremala stvari u Marievoj sobi. On je bio naslonjen na vrata i rekao mi je:" A je l' ti moraš ić?"
Ja sam se nasmijala:" Aa moram"
Približio mi se. Onako, s leđa. Svoje ruke stavio je oko mog struka. Njegova glava bila je na mom ramenu. Rekao je:" Ali ja ne bi da ti ideš" i poljubio me u obraz.
Ja:" A ne bi ni ja, al shvaćaš da se moram javit mojima, ne mogu tek tako otić. Moram i u klub javit da ako ti fakat oćeš da se preselim k tebi, moram odustat od tog. Al' to je opet teško. Jer je to dio mog života. Isto k'o tebi tvoj klub i reprezentacija. "
On:" Maa kužim sve.. al' falit ćeš mi... volim te!"
Ja:" Volim i ja tebe beba moja❤"
I tako sam se okrenula. Zagrlila ga. Poljubila ga. Bacio se na krevet. I mene na sebi. I ljubili smo se. Trnci su prolazili mojim tijelom. No onda sam ga samo gledala. I on mene.
On:" Imaš najljepše oči koje sam ja ikad vidio"
A ja? Ja k'o ja, samo sam ga poljubila. U nekim trenucima su riječi suvišne.
No, bilo je dosta. Ako ovako nastavimo zakasnit ću na avion na što mi je Mario rekao:" Pa to ne bi bilo loše hehehehe"
Gurnula sam ga i rekla mu:" Ma ti si lud"
On se počeo smijati. Povlačio me za ruku i rekao:" Luuuuud od ljubaviiiii"
Eh napokon sam se spremila i Mario me odveo na aerodrom.


I'm like hey whats up hello hahahah poooz jučer nisam napisala znam sorry valjda ću danas dva dijela ne znam možda al igra Dinamo veceras i moram napisat zadacu ok poz ak vam se svida votajte sharejate i commajte❤❤❤✌✌

Suđena im je ljubav!❤Onde histórias criam vida. Descubra agora