*Na kavi*
Pogledom sam tražila Maria i Marka u kafiću. Iva je pričala kako je preuzbuđena i zezala me cijelo vrijeme govoreći kako joj je drago što joj je Mario zet😂
Kako zet? Pa Iva i ja smo praktički sestre.
Mario nam je mahnuo te smo prišle njihovom stolu.
Sjedili smo u tom kafiću već skoro sat vremena. Pričali smo o svemu.
Napokon smo odlučili otići, a Mario nas je odlučio provesti gradom. Imao je ostatak dana slobodan pa je rekao da ga možemo zajedno provesti jer mu je ugodno u našem društvu😁
Marko i Iva su se cijelo vrijeme nešto smiješkali sa strane. Kava loše utječe na njih.
Dok smo šetali kroz grad, Maria i Marka su zaustavljali fanovi te pitali za slike. Mislim, tko ne bi?
.
Prošlo je još par sati.. vrijeme brzo prolazi kad ste u zanimljivom društvu. Nažalost je tako.. nekad bi htjeli zamrznuti vrijeme pa da neki trenuci traju vječno..
Pošto je već bilo oko 7 i pol sati navečer, Mario nas je i na večeru odveo. Ne znam što mu je al' ima se, može se😂 bili smo u nekom finom restoranu.
Nakon svega toga smo završili u dvorištu ispred Marijeve kuće. Igrali smo nogomet. On je imao male golove. Podjelili smo se. Mario i ja. Marko i Iva. Dok smo igrali, smijali smo se k'o ludi.. ponašali smo se k'o djeca od 5 godina što smo zapravo uvijek u sebi i bili. Na golu smo se izmjenjivali. Ja sam bolje igrala nego što sam branila😂 kad sam primila gol rekla sam da više ne branim i točka.
I zabila sam gol pff😂💪 Iva ne zna branit😛
Mario mi je dao pet i zagrlio me. U tom sam trenutku pogotovo htjela zamrznuti vrijeme.
*Njegove ruke... tako snažne.. a opet.. tako nježne... htjela sam zauvijek ovako ostati.. najbolji osjećaj...*
Pustila sam ga iz zagrljaja.. nije da sam htjela, al' ugušio bi se jadan čovjek da sam nastavila😂
Iva i Marko su se nešto opako dogovarali sa strane.. stvarno više ne znam šta je s njima.. k'o da se znaju čitav život a ne 1 dan. I znate što se desilo?
Iva me gurnula.
Namjerno.
Na Maria.
Pala sam.
Na Maria.
Mandžukića.
Pre blizu.
Njega.
Na njemu.
Šta????????
Face su nam bile udaljene svega par centimetara.
Njih dvoje su pobjegli.
Ovo im je bio plan. Ok. Ok.
Trenutak je izgledao savršen.
Ali ne.
Ja moram sve sj***t.
Brzo sam se ustala.
Nisam znala što ću.
Otrčala sam što dalje.
K'o da sam se prepala nečeg'.
IMALA SAM SAVRŠENU PRILIKU POLJUBIT SVOG UZORA I JA SVE UPRSKAM???!!!!! PA DI JE MENI PAMET??????
.
.
.
Vratila sam se u hotel u nadi da će tamo biti Iva. No onda sam skužila poruku na mobu *Sa Markom sam van. Nemoj me čekat. Uživaj sa Mariom😉😘*
Da bar mogu... A da mu se ispričam zato što sam pobjegla bez pozdrava?HEEEEEEEEEEY YOOOOOO jel vam se svida ova budalaština? Malo sam zakomplicirala.. valjda je bolje kad je zanimljivije jel?😂😂 sad ću ja to brzo odkomplicirat.. Vi komajte,votajte, shareajte!
Lysm❤👍
VOCÊ ESTÁ LENDO
Suđena im je ljubav!❤
Fanfic25-ogodišnja djevojka Lucia svoj život provodi putujući, sve dok jednog dana ne dođe u Torino i to joj promijeni život.