Fran:" Aaaa imaš ti dečka??"
Šutjela sam par trenutaka, pa rekla:" Imam!" Nekako ponosno sam to rekla.
Na to je Fran samo izustio jedno tužno Ou.
Stvarno šta im je svima? Šta se zaljubljuju u mene (bar mislim)Fran:" Pa gdje ti je sad dragi? Ja da imam takvu ribu ne bi ju nigdje samu pustio ahahaha"
Ja:" Hvala?! Valjda?! Haha ovaaj dragi, da.. dragi je u Zagrebu. "
Fran:" Nije sa dragom htio na putovanje? Medeni mjesec uskoro a? Hahah"
Dafak? Ok ako želi ispast cool il zanimljiv il humorističan, ne ide mu baš. Možda želi "prekrit tugu".
Ja:" Haha ne baš.. nismo još do tog došli, al ko zna ahhaha. A i nije mogao sa mnom zbog utakmica..."Ne, Lucia, šta ti je to trebaloo joooj sad će mislit da si i sponzoruša...
Fran:" Opalaaa neki nogometaš jel?"
Ja:" Dada hahah"Došli smo do nekog kafića, sjeli smo i naručili. Brže bolje sam upalila Hot-spot i vidjela podosta poruka i obavijesti, najviše na What's app-u.
Iva mi je prijetila da će me ubit ako se odmah ne vratim😂.
Bilo je tu i poruka od Maria. Puno kratkih i jedna duža.
A ta duža je glasila:" Bok ljubavi, neću te više zamarati sa svim glupostima, sa svim porukama, sa svim pozivima... nedostaješ mi! Pretjerano puno. Duže vrijeme te nisam vidio, možda čak i više od mjesec dana. Nemaš pojma kolko mi nedostaje tvoj topli zagrljaj, ono tvoje Sve će biti u redu u trenucima kad mi nije do ničega. Možda zvučim patetično, šta bi kod nas nazvali papučar, al kad te volim i to nitko ne može promjenit. Volim te, tj. obožavam te. Fališ mi previše.. toliko jako da mi se plače😕 nadam se da ću te vidjet uskoro.. a sad uživaj u Čileu i kupi mi nešto lijepo😝😂 volim te❤ "Wooooow pa on mene stvarno voli. Ja mislila da sam mu samo još jedna u nizu. Toliko me dirnula ta poruka da su mi se oči počele nakupljati suzama.
Fran je cijelo vrijeme nešto pričao, a ja ga nisam slušala. Nepristojno buljenje u mobitel i ne slušanje drugih dok pričaju sam očito pokupila od Ive.
Fran:" E alooo"
Ja:" A? "
Dignula sam glavu s mobitela.
Fran:" Ma sto posto se dragi javio hahah"
Ja:" A je.. hahah"
Počela sam trljati oči, da uklonim suze i da Fran ne primjeti, no već je bilo kasno.
Fran:" A jel ja to vidim suzicu? Awww haha"
Ja:" Nee ahahah"Fran:" Gdje ti igra dragi?"
Ja:" U napadu😉"
Fran:" U to sam siguran, i ja bi da sam na njegovom mjestu 😈😈😈 hahahahah al mislim na klub"
Ja:" Ahaaa ahahahahha ma znam šalila sam se.. igra u Juventusu"
Fran:" A jel to onaj mali šta je došao tamo ovo ljeto?"
Ja:" Maa neee joooj to je mlado meso za mene ahahah nego Mario Mandžukić"On me pogledao nekakvim gadljivim pogledom, kao da mu je Mario pokopao sve mrtve.
Ja:" Šta hahaa? "
Fran:" Ma ništa.. samo nije mi on nešto.. ne zna, više glumi da zna i onda kad zabije gol iz penala hvale ga na sva zvona"
Ja:" Ti to mog dečka diraš? Ok ja znam da mu nekad ne ide baš i znam da ims vas hatera na bacanje, al Mario se trudi i daje maksimum maksimuma u svakoj utakmici, i zato Čačić ima povjerenja u njega i nemoj mi ga dirat jel ti jasno? Inače će bit krvi. I joooj kad vam Mario usta začepi"Postala sam preživčana.
Fran:" Ok, ok ne moraš se ljutit odma samo kažem."
Ja:" Pa zadrži svoje mišljenje za sebe jer mene ne zanima"Bila sam toliko ljuta da sam bila u stanju ubiti čovjeka. Užasno je to kako netko može pričati o nečemu o čemu nema tri čiste.
Fran je tiho prošaptao:" Ok šta si se napalila toliko..."
A ja sam ga čula i samo ustala od stola i otišla. Jesam preburno reagirala? Ma šta preburno trebala sam ga ošamarit na licu mjesta.-
Evo mee hah nije me dugo bilo žao mi je aliiiii škola. I mislim da ću uskoro završit ovu priču jer me izmorila, pa da ću počet nešto novo, ne vezano za nogometaše poznate, ono random (tu priču imam već u glavi a i za nju je zaslužna zadaćnica iz koje sam jedina dobila 5) ae ako vam se sviđa votajte i commajte😁❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Suđena im je ljubav!❤
Fanfic25-ogodišnja djevojka Lucia svoj život provodi putujući, sve dok jednog dana ne dođe u Torino i to joj promijeni život.