Osjetila sam nešto tijekom tog našeg poljubca. I to ne samo njegove usne. Nešto više.
Par trenutaka nakon poljupca smo se gledali. Vidjela sam da se Marin lagano osmjehuje. I meni je mali osmjeh došao na lice.
LUCIAA?!!!! ŠTA TI JE??? NISI SE ZALJUBILA! NE,NE,NE,NE,NE! NEĆEŠ TO RADIT MARIJU. NEMA ŠANSE. TI NISI TAKVA! Ne znam ne znam ne znam ne znam...(...)
Prolaze dani... već je studeni. Dani su sve hladniji, a ja nemam nikog blizu sebe da me ugrije. Mario je u Torinu i nismo se vidjeli već par tjedana. Fali mi užasno. Ne mogu više bez njega.
No, kako nema Marija, više vremena provodim sa Karlom i Marinom. Oni su super. Iva trenira. Svaki dan sve više. Čak joj i dolaze ponude za novi klub. U inozemstvu naravno. Neki i u Italiji. No još je dugo do prijelaznog roka. A ja odem tu i tamo na trening. Nekako me sad više muči ljubav. I moram se zaposlit. Moram zarađivat.I tako.. subota ujutro. Sjedimo u nekom kafiću, Karlo, Marin i ja čekamo Ivu. Na trčanju je bila. Cijela uspuhana ulazi u kafić i dere se:" Ness od vanilije" sjeda za naš stol, vadi mobitel i govori:" Ljudi, ja ne vjerujem. Ja sad išla doma odnijet stvari, kad mene neka cura napala:" Ko si ti? Kaj mi Marka diraš.. nije on tvoj. On je moj jel jasno?" I hajd ja njoj rekla da se smiri koji joj je vrag i tako kad mene ženska počupala. Znate kakvu sam joj šamarčinu zveknula, ona će mene i Marka dirat.. mršš!"
Na tu priču smo se svi počeli valjat od smijeha.
Karlo:" Zato si ti tako raščupana hahahaah"
Iva:" Maaa bjež htjela sam ju ubit tamo. Sad idem to Marku reć.. maaa jooj. A ta cura imala možda 16 godina. A bome je izbacila sve atribute"Sjedili smo tako i pričali još možda pola sata. Iva me sjetila da je uskoro reprezentativna stanka i da ću vidjet Maria. Marin je pognuo glavu. Ne znam više šta da mislim.
Došla sam doma i legla na kauč. Buljila sam u plafon. Bila sam u pidžami. Razmišljala sam. Ima nešto što dugo nisam radila. I to ono što najviše volim.Putovati .
Odlučila sam nasumično izabrati odredište i otići tamo. Sljedeći tjedan.
Uzela sam svoj mali globus i zavrtila ga, zatvorila sam oči i stavila prst. Zaustavilo se na Bosni. Ozbiljno?
Idemo ponovno. Tri, dva, jedan.. iiiii... Rusija?! Tamo sam već odlučila ići u 12. mjesecu. Iiiii opet. Ok. Tri, dva, jedan.... Čile! Nikad nisam bila tamo. Mogla bi otići. Imam ja još novca u svojoj kasici za putovanja.Nisam htjela nikom ništa reći, već samo otići. U ponedjeljak ujutro. Već sam rezervirala kartu. I povratnu naravno. U srijedu se vraćam.
Cijelo vrijeme imam neki osjećaj da sam nešto zaboravila.(...)
*Ponedjeljak*
Mario p.o.v.
Napokon je ponedjeljak. Napokon je ta reprezentativna stanka. Napokon idem u Zagreb. Kod moje Lucie. Htio sam joj se javit no nije bila na What's app-u već 3 dana. Javio sam joj se i preko običnih poruka, no nije mi odgovorila. Pokušao sam ju nazvati, ali nije se javljala. Šta se dešava? Ma otići ću jednostavno kod nje kad sletimo, tj kad budemo imali slobodnog vremena.
Sletjeli smo. Vidio sam Ivu kako trče prema Marku. I Marko se zatrčao prema njoj. Zagrlio ju je, dignuo i vrtio. Pogledom sam tražio Luciu. No, nije je bilo. Otišao sam do Ive i pitao gdje je Lucia. Ona je rekla da nema pojma i da ju nije vidjela već dva dana. Rekla je da ju je zvala 50 puta i nije joj se javila. Rekla je da je zvala njene roditelje, ni oni nisu znali gdje je. O Bože samo da nije ono najgore. Uffufff ništa. Ne smijem uopće ni pomisliti na to.
Lucia p.o.v.
Santiagoooooo! Sletjela sam. Izašla sam iz aviona. Gledala oko sebe. Spojilo mi se na hotspot i došlo mi je 10 000 obavijesti. Imala sam 28 propuštenih poziva wtf?! Ou nisam se nikom javila da idem.. Ček Mario me zvao 10 puta? 72 poruke na What's app-u. Jao moram što prije odgovoriti i reć da je sve u redu i da se vraćam za par dana.
I dalje mi nije jasno zašto me Mario zvao!?
A REPREZENTATIVNA STANKA! FUUUU*K KAKO SAM TO ZABORAVILAA???.
Hello 👋 evo mene ja živa hahaha jedan nako malo glupi nastavak nakon nekih tjedan dana al sry bila sam zauzeta😒 ako vam se sviđa votajte i commajte i shareajte❤ nemate pojma kolko mi znaci i hvala vam na svemu❤👍
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Suđena im je ljubav!❤
Фанфик25-ogodišnja djevojka Lucia svoj život provodi putujući, sve dok jednog dana ne dođe u Torino i to joj promijeni život.