11. Dio

782 44 4
                                    

Nakon tog poljupca ostali smo u istom položaju. I dalje su njegove ruke bile oko mog struka. Zagrlila sam ga. Stala sam na prstima. Glavom sam bila naslonjena na njegovo rame. Suze su mi krenule niz obraze. Sutra se moramo rastat'. Ozbiljno? Ali punoljetna sam. Pogledao me.
Pitao me:" Zašto plačeš?"
Na što sam mu ja rekla:" Sutra se vraćam doma. U Zagreb. Iako bi ja rađe da mi je dom gdje si ti. Ali ne mogu odjednom ostaviti sve. Zbog neke ljubavi koja traje par dana."
On:" A ostani još par dana, molim te! Možemo zajedno u Zagreb. Kad mi budemo igrali protiv Dinama. Molim te!🙏"
Na te riječi sam se dvoumila.
On:" I doć ćeš lijepo kod mene u kuću, i bit ćemo sami i uživat ćemo i neće nam nitko smetat. Samo još par dana molim te!"
I dala sam se nagovorit. Onda sam se sjetila da nisam sama ovdje. Iva. Moram ju nazvat'.
To sam i Mariu rekla. On je na to odgovorio:" Ma ostat će ona zbog Marka hahahaha.. ne sekiraj se. Može i kod mene bit ako ne može kod Marka."
...
.
.
Došli smo ispred hotela u kojem smo Iva i ja odsjele. Išla sam spremit stvari. Mario mi je pomogao. Iva je ušla u sobu i gledala nas začuđenim pogledom.
Iva:" Mario, je l' ti to meni kradeš Luciu😉"
Mario:" Ma di bi ja hahahha šalim se.. nego ona ostaje u Torinu još par dana sa mnom, ne znam je l' ti rekla."
Iva:" Pa nije bome hahah al nema veze jer sam taman ja htjela reć vama tj Lucii nešto hmhm.. Luciaaaaaaaaaaa"
Ja:" Štae šta se dereš? Di gori?"
Iva:" Pa ovaj, nigdje, nego čujem da ostaješ još par dana ovdje sa Mariom, a mene Marko pozvao kod sebe još par dana hehe. I da, još nešto, Marko i ja smo samo prijatelji da ne bi bilo zabune."
Mario:" Ma jeste isto k'o Lucia i ja"
Iva:"Opaaaaaaaaaa a je l' se to netko zaljubio?"
Ja sam se smiješkala sa strane i rekla:" Možda"
Pitala sam Ivu do kad ona ostaje ovdje.
Rekla mi je:" Pa u nedjelju idem doma u Zagreb, i nazvala sam svoje i rekla im to i klub sam nazvala i to im rekla. A do kad ti? "
Ja:" Ja sam mislila do Dinamo-Juve tj dan prije, al' ić ću ja s tobom rađe"
Iva:" Enti pa to je tjedan dana razlike.. A mislim radi kako oćeš hahaha meni je Marko obećao da ćemo se nać tad u Zagrebu"
Ja:" Mažeš si oči da ste ti i Marko samo prijatelji... znam te ja.."
Mario se ubacio:" Iva, zašto i ti ne ostaneš duže? A ne meni vuć' Luciu natrag. Pa šta ću ja bez nje??"
Iva:" Mario ti si se fakat zaljubio"

Jedan poprilično glup i kratak nastavak.. obećajem sljedeći je zanimljiviji😂✌ votajte shareajte i commajte to mi punooo znaciiii hvalaaa vam vollim vaas❤❤❤

Suđena im je ljubav!❤Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt