7. Dio

947 50 2
                                    

Došle smo u Juventusov trening kamp Vinovo. Stale smo blizu ograde da nas Mario i Marko vide tj. da mi njih vidimo👀 Trčali su, prošli pored nas, vidjeli nas, mahnuli nam, osmjehnuli nam se😊☺ no pored nas je stajalo par cura koje su mislile da su njima mahnuli te su tako jako škriknule da su me uši zaboljele i odzvanjalo mi je u glavi..
.
Trening je završio i čekale smo ih. Marko je brzo izašao sa osmjehom na licu kad je vidio Ivu👀 rekao je da mora negdje ići. Da ne može s nama na ručak, ali pozvao je Ivu sa sobom. Ona je to prihvatila i meni rekla da joj je žao što me mora napustiti ali znam da joj je ipak draže to što ide sa Markom😏😌
Mario je izašao finally😁 i zagrlio me☺ rekao je:" Heeej oprosti šta si dugo čekala, al mor'o sam se sredit za tebe ahahah i onda je l' idemo na taj ručak?"
Il' se meni čini, il' se on fakat zaljubio u mene... al' mislim da pretjerujem.. čuj mene Mario htjet?! Bože😂
Otišli smo do njegovog auta. Gentleman Mario mi je otvorio vrata😇
Došli smo u neki fancy schmancy restoran. Ja u dresu, on sasvim obično obučen, a ipak profinjeno. Dok smo sjedili Mario me samo gledao i smiješkao se.

Mario p.o.v.
Stvarno, upoznao sam ju prije par dana i toliko mi već znači.
Predivna je, pametna, presavršena i još se razumije u nogomet i zna ga igrat'. San svakog muškarca. Ima te neke oči koje, dok gledaš, rastopiš se u njima. Ima taj osmijeh kojim obori cijeli svijet. Znači mi. Nisam vjerovao u ljubav na prvi pogled dok nisam nju upoznao. Al' šta ako mene gleda samo kao prijatelja? Da joj priznam? Ne košta, a znači..

Lucia p.o.v.
Šta bulji u mene? Imam nešto na sebi pa se zato smješka?😱
Ja:" Šta gledaš?😂 Imam nešto na majici? Faci? Jesam se zaprljala?? 😂" Još sam pričala punih usta.. tragedija.. ' ko zna što sad misli o meni😑
On:" Aaaa ovaj.. ne.. nemaš ništa😊☺ samo... siii... preslatka tako.. amm"
LUCIA SMIRI SE. GLEDA NA TEBE KAO NA PRIJATELJICU. SHVATI TO. DUBOKO DIŠI. Nježno sam se nasmijala i rekla hvala... ne znam.. jesam ja njemu trebala dat' kompliment? Ne znam ja ovo.. Poludit ću...
Nastavila sam jest k'o da ništa nije bilo.
.
Nakon ručka je rekao da mora otići doma presvuć se. Poveo je mene sa sobom. Čekala sam ga u njegovom dnevnom boravku. Ima prekrasnu kuću. Dok je izlazio iz svoje sobe, navlačio je majicu i vidio mene kako buljim u playstation. Pitao me:" Oćemo bacit jednu partiju na FIFI?"
Ja:"Aj da te stučem😂"
Ja sam bila Barcelona, on Juventus. K'o finale lige prvaka 2015.😛 primila sam gol😡 i rekao mi je:" Oćeš da ti pokažem kak' se igra, smoto??😂😂"
Ok, ok sad sam ljuta..
Al eto.. 'ko se zadnji smije, najslađe se smije.😈 Zabila sam mu gol hehehehe. I kraju je izgubio. 2:1 nisam ja za bacit😂

Još jedan glupasti nastavak. Jbg hahahah komajte šerajte voutajte😂😂 fala poz volim vas❤💋

Suđena im je ljubav!❤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن