8. Dio

886 51 1
                                    

Igrali smo playstation još satima. Ostali smo doma kod Maria na večeri.Mario je predložio da razgledaju njegovu kuću. Nasmiješila sam se i pristala.
Šetali smo po kupaonicama i sobama sa guba stolnim nogometom.Napokon smo došli u Marievu sobu😈. Čim sam vidjela krevet znala sam da je vraški udoban.Mario je morao na WC.Nisam mogla odoljeti njegovom krevetu i samo sam se bacila.Krevet je bio mekan kao oblak. Izvalila sam se i zaspala k'o krava😂😂.Mario se vratio iz WC-a.

Mario p.o.v
Ma je l' ona to spava? A taman sam joj htio reć' šta osjećam.. a tako je slatka dok spava.. neću ju budit.. sutra ću joj sve reć'☺

Lucia p.ov.
Mario je legao pokraj mene i zaspao.Nakon nekog vremena smo se probudili i ugledali jedno drugog.Bila sam pomalo zbunjena. Upitala sam ga :" Što ti radiš tu?"
Odgovorio je sa osmijehom:"Pa ipak je ovo moja soba."
A ja pomalo posramljeno odgovorim:"Ahhhh...daa....oprosti što sam zaspala...stvarno sam nepristojna."
Mario mi je na to rekao:" Ma nisi hahah samo si bila umorna.. nema veze. A bilo mi te žao budit kad si tak slatka dok spavaš😊"
Iskreno nikad u životu se nisam više zacrvenjela. Nježno sam se nasmiješila i pognula glavu(sramežljivo).
Otišli smo u kuhinju. Mario nam je skuhao kavu, a prije toga je otišao u trgovinu donijeti nam nešto za jesti.
Za to sam vrijeme nazvala Ivu.
Ja:" Ejj pa di si tiii?
Ona:" Aj pogodi hahahahah pa u hotelu sam di ću bit ono?? Čekala sam te cijelu noć. A tebe nigdje.. onda bolje pitanje di si ti?? Da pogodim. Sa Mariom?"
Iva kao Iva. Čudna i brižna,a opet zabavna i uvijek nasmijana. Zato ju svi i volimo. Vjerujem i Marko😉
Ja:" E nećeš vjerovat. Spavala sam u Marievom krevetu!!"
Ona:" Uuuu ahahahha a jeste se..?.😂😂😂😂😂😂 šalim se naravno šalim se😂"
Ja:" Naravno da nismo Isuse Bože prostakušo jedna!!!😂😂"
Pričale smo još 10-ak minuta. Zapravo sve dok se Mario nije vratio doma. Jeli smo. Rekao je da mi mora nešto priznati. Uhvatio me za ruke. I taman kad je krenuo pričati, zazvonio mu je mobitel. Higuain. Kaže čeka ga ispred kuće da idu zajedno na trening.

Mario p.o.v.
Higuaine budalooo... i ti znaš trenutak pogodit🔫🔫 a taman sam joj sve htio reć i priznat.. a kasnije je možda već prekasno.. šta ako........

Lucia p.o.v.
A možda se ozbiljno zaljubio u mene. Pa ja bih umrla sad ovdje da je. Zamislite. Savršenstvo. Vjenčate se za svog uzora. Dobro. Pretjerujem. Al' lijepo je maštat'. 😊☺❤


Hejjjj prijateljica je pomogla pisat ovo hahahaha pa ako vam se sviđa votajte shareajte i komajte 😊👍 volim vas❤

Suđena im je ljubav!❤Where stories live. Discover now