20. Dio

645 37 3
                                    

Mora mi nešto pokazat😒 možda je to neka njegova prljava igra.
Odgovorila sam mu *Ok* onako bezvoljno.. a ja još nisam odlučila kad se doma vraćam. Pa joj, šta meni ovo sve u životu treba?! Mogla sam živjet sa 4 mačke u stanu i bit sretna, a ne se petljat sa osobom koju jedva mogu nekad i vidjet zbog udaljenosti, treninga i utakmica. Mi smo iz dva različita svijeta.

(...)

*18:00*
Pitala sam Maria kad da dođem, na što je on rekao za otprilike sat vremena. Krenula sam se spremat, iako nisam znala što obuć. Zazvonio mi je telefon u sobi te su me zvali sa recepcije da mi je netko ostavio neki paket. Mario vjerojatno.
I je. Došla sam u sobu i otvorila taj paket. Bila je prekrasna kratka, bordo crvena haljina, sa čipkastim rukavima. Na njoj je bio papirić *To obuci, ljepotice moja* i Marijev potpis. To sam obukla.

(...)

Prošlo je tih sat vremena i krenula sam do Maria. Poslao mi je poruku da kad dođem, ne moram kucat na vrata nego samo da uđem, što i jesam.
Ušla sam i od ulaza pa sve do njegovog balkona bile su pobacane latice ruža. 'Označavale' su put. Latice ruža i svijeće. Isuse, kak' je romantičan. Al' nije trebao pretjerivat sad. Počet ću plakat. Nikad nitko ovako nešto nije napravio za mene.
Mario je sjedio na balkonu, u odjelu. Gledao je na sat. Vjerovatno me nije primjetio. Izašla sam na balkon pokušavajući biti što tiša. On je gledao u daljinu, a ja sam mu došla s leđa i rukama mu prekrila oči. Nasmijao se. Maknuo moje ruke. Ustao. I poljubio me. U tom trenutku sam zaboravila na večer prije. Samo mi je on bio bitan.
Smijala sam se i rekla mu:" Budalice, pa zašto si sve ovo iš'o radit ahaha ajmeeee.. rastopit ću se"
On:" Jer te volim☺"
Šutili smo par minuta i jednostavno se gledali. On je prekinuo tišinu kao što to uvijek radi. "
On:" Savršeno ti stoji ta haljina. 😊😇"
Ja:" Ajme da, hvala ti na njoj❤ nisi trebao ozbiljno. I još me samo zanima, kako to da si pogodio točno ono što volim i moj broj? Hahaha"
On:" Zar sumnjaš u mene? Hahaha"
Ja:" Aaaaa Iva... hahahaha"
On:" Da😏😏"
Sjeli smo. Ne znam je l' on kuhao, al' jelo je bilo savršeno. Al' mislim da nije, jer da je, vjerovatno bi zapalio kuću hahahah.
Ja:" Gdje si naručio ovo? Hahaha"
On:" Tu u bli..ovaj nisam naručio khmmm hahahahah sâm sam skuhao👀"
Ja:" Jesi jesi hahahahaha"
On:" Šta je? Je l' ti se to ne sviđa? 😱"
Ja:" Maaa jook😂😂 nego je odlično pa zato pitam"
On:" Opet sumnjaš u mene i u moje kuharske sposobnosti hahahaha"
Uvijek me znao nasmijati. Iako sam cijeli dan bila bez volje za životom, on je to popravio.
Volim ga.


Helloooo hahaha jedan extra cheesy ahhahaha i nije nesto special dug al aj.. ako vam se svida shareajte dalje, votajte i komajte puno mi znaci hvala vam na svemu i volim vas❤❤❤

Suđena im je ljubav!❤Where stories live. Discover now