21.Dio

646 39 6
                                    

Večer je brzo prošla. Mario mi je rekao da je sad kasno da idem u hotel, pa da prespavam kod njega. Ali ja nisam imala u čemu spavati, ni što obući.
Ja:" Pa kaj ću obuć? Da u ovome spavam? Sutra da u ovome idem van?"
On:" Što se tiče spavanja, možeš i gola hahahahaha😉"
Ja sam ga lupila i rekla:" Budalo😒"
On:" Paa daaaj hahahaha neću te pojest... e ček', znam."
Mario je otišao u svoju sobu i donio mi svoju majicu. Točnije duksicu koja je bila jako duga. Rekao mi je da mi hlače ne trebaju jer je to kao haljina😁.
Presvukla sam se. Stvarno, koji on parfem koristi? Mislim da više volim taj parfem nego njega😉😂.  Sjela sam kraj njega na kauč. On me privukao k sebi. Svoje ruke stavio je oko mog struka. Grlio me. Polako mi je počeo ljubiti vrat. Trnci su prolazili mojim tijelom. Okrenula sam se prema njemu. Počeli smo se strasnije ljubiti. Počeo je dizati moju majicu. Znala sam kamo je ovo vodilo. No odjednom sam odvojila svoje usne od njegovih i rekla:" Preumorna sam.."
Na te moje riječi, on je svojim rukama moju glavu prislonio na svoja prsa. Jesam opet uprskala šansu?

(...)

*jutro*
Probudila sam se u Marijevom zagrljaju. Poljubila sam ga i odlučila da je vrijeme za ustajanje. Kad sam krenula ustat iz kreveta, Mario je rekao:" Ne, neeee, neeee, još samo malo pliiz" i povlačio me za ruku.
Ja:" Nema malo, diž' se! Ahaha"
On:" Dobro, mama"
Ja sam ga opako pogledala i rekla:" Nisam ti mama!"
On:" Ok, šefice hahahaha"
Ja:" Šta je? O'š se tuć?"
On:" Oćuuu haahhaah aj dođi"
Povukao me na sebe i počeo me škakljati. Ja sam mu kroz smijeh govorila da prestane.

Mobitel mi je zazvonio. Bila je Iva. Pitala je:" Pa di si ti žvota ti, ni javit se više jel?"
Ja:" Aaa sorry, Mario me zeza.."
Iva:" Zašto me to ne čudi?! Nego jesi ti zaboravila da za dva dana imamo turnir?"
Ja:" Aaaaaa turniiir faaaak... zaboravila sam... moram sad u Zagreb jel?"
Iva:" Sve se bojim da će te povest sa nama..."
Ja:" Zašto?"
Iva:" Pa jer nikad ne dolaziš na treninge, pogotovo sad kad je najbitnije"
Još smo tako pričale 10-ak minuta...

(...)

*Petak- otvaranje turnira*
Iva je došla jučer i odma je išla kod Marka, a onda tek kod mene. Ok, ok...
Mene je trener na kraju krajeva "primio" da igram jer se jedna cura razboljela. Pozvala sam Maria da me dođe gledat, iako su šanse da zaigram male.
...
Prvu utakmicu smo pobjedile. Iva je zabila odlučujući gol. Marko ju je čekao ispred i zagrlio ju svom snagom, poljubio ju je u čelo i rekao joj da je njegov ponos awwwić😍😇☺ dok je Mario meni rekao:" Jel treba prebit trenera pa da i tebe stavi u momčad hahahahah"
Ja:" Ma ne treba, nisam ja ni zaslužila igrat i em nisam ni u kondiciji...😒😌"
Išli smo na večeru zajedno, a nakon toga i u šetnju Torinom. Torino je stvarno prekrasan noću. Sjedili smo tako na klupici u parku kad nam je najednom prišla neka cura.

HELLLOOOOOO napppoookon sam napisala ahahaha nadam se da vam se sviđa.. meni malo glupast..  ahahah nemam inspiracije u zadnje vrijeme.. ako vam se sviđa votajte i komajte puno mi znaci😊💕 hvalaaa volim vas ❤❤

Suđena im je ljubav!❤Onde histórias criam vida. Descubra agora