Reprezentativna stanka...
Sad se osjećam loše. Ajme kako sam glupa, pa kako sam to mogla zaboravit? Uhhhh al' neću se sad vraćat. Ostajem ja do srijede pa šta bude. Ajme meni. Vidjet ću Maria kad tad. Stvarno ga volim. Dugo se nismo vidjeli. Samo ga napokon želim zagrlit. Al ne. Ja kao ja. Glupa. Morala otić. Bez da sam uopće promislila.🔫Mario p.o.v.
Mobitel mi vibrira. Došla mi je poruka. Od Lucie. ŽIVA JE!!!! Bogu hvala uhhhh.
Napisala je poprilično dugu poruku i to sve velikim slovima. Ispričavala se jer je zaboravila na stanku i rekla je da je u Santiagu?????????!!!!! Pa di je sad u Čile našla ić... neeeee.... plače mi se... inače nisam ovako emotivan, al' kad ju obožavam.
I još par dana moram provest bez nje... pa ne mogu ja to više... uhhhhh...Lucia p.o.v.
(...)
Došla sam u hotel. Soba ja bila malena, dovoljna za mene. Vidjela sam na stolu u nekoj posudici neke čokoladice. Što drugo možete očekivati od mene, nego da ih pojedem. Što i jesam.
Raspakirala sam stvari, otuširala se, obukla i odlučila prošetati. Ipak sam u Santiagu.Iva p.o.v.
Marko i ja smo odlučili otić na kavu. On nema trening jer nije pozvan u reprezentaciju zbog one glupe ozljede. Al' šta se može. Brzo će se on oporavit. Vjerujem ja u njega.
No, bili smo na kavi. Pričala sam mu o Lucii i kako ju ja ne razumijem. Mario je sve što je ona ikad htjela i sad joj je ovako i onako svejedno. Prebit ću ju.
Marko se naslonio prema meni dok sam ja neprestano gledala u mobitel i pričala brzinom svijetlosti.
Marko:" Ejeejejj uspori malo hahahaahha aj da mi malo pričamo o nama, a?" to mi je govorio i polako rukom micao moju kosu s moga lica😇
Ja:" Ajaj hahaha"
Ja sam i dalje gledala u mobitel. U jednom trenutku je Marku s leđa prišla neka cura i zagrlila ga. Wtf?? Htjela ga je poljubit u obraz, no onda ju je Marko zaustavio i maknuo njene ruke sa sebe. Rekao je:" Ko si ti?"
xxx:" Paaa tvojaa curaa blesooo"
On:" Ammmm ovo..je..moja cura?!"
Sad sam tek skužila. To je ona koja me napala prije neki dan. Joj kak' bi je zviznula.
Xxx:" Ova?"
Ja:" U čem je problem?"
Xxx:" U tebi"
(...)
I tako smo se prepirali još 5 minuta i onda je meni prekipilo i samo sam izašla iz kafića. Marko je išao za mnom.
Marko:" Ee čekaj di žuriš?"
Ja:" Ufff šta dalje od one... jes' ti to mene prevario?"
Marko:"Jesi ti pala na glavu slučajno? Hahahaha pa ne bi te prevario i sama znaš kolko te volim☺😊❤"
Ja:" Ahaam👀😒"Lucia p.o.v.
Šetala sam Santiagom, slikavala, razgledavala. Santiago je bio lijep danju, a još ljepši noću. Noćni život im je ludilo😂. Vratila sam se u hotel i obukla neku večernju haljinu. Ništa pretjerano. Izašla sam u neki bar. Svi su plesali sa čašom u ruci. Ja sam naručila neki sok jer ne volim baš alkohol.
Prišao mi je neki dečko. Mojih godina otprilike. Izgledao mi je poznato, ali se nisam mogla sjetit odakle ga znam.
On:" Heey, wanna drink something? I'm paying hahaha" ( Hej, hoćeš popit nešto? Ja častim hahaha)
Ja:" No, thanks haha" (Ne hvala haha)
On:" Haha ok... "
Prekinuo je neugodnu tišinu, iako je glazba treštila, al nema veze, znate šta mislim.
On:" Where are you from?" (Odakle si?) Derao se.
Ja:" Amm Croatia haha small country in Europe" (Hrvatska, mala zemlja u Europi)
On:" Zezaš? Hahahahahah"
Ja:" Ooooo ahahaha ja sam Lucia, drago mi je"
Cijelo vrijeme smo se derali, no i dalje smo se slabo čuli.
On:" Fran" rukovali smo se.
Ja:" Pa drago mi je"
On:" Ajmo odavde hahah"I otišli smo ispred. Odlučili smo malo prošetati. Bar je uz plažu pa je prekrasno.
Sad sam mu i lice bolje vidjela. Rekao mi je i svoje prezime, pa sam shvatila da smo išli zajedno u osnovnu. U njega sam bila zaljubljena...Evo i mene hahahah nadam se da vam se svida ovo💩💩 hahshs 👍 votajte i commajte ako vam se svida😁❤ volim vas❤❤
YOU ARE READING
Suđena im je ljubav!❤
Fanfiction25-ogodišnja djevojka Lucia svoj život provodi putujući, sve dok jednog dana ne dođe u Torino i to joj promijeni život.