9. Dio

840 44 2
                                    

》Utorak- 12:00《
Išla sam sa Mariom i Higuainom. Odveli su me do hotela i ja sam otišla u sobu. Tamo je bila Iva. Skočila je na mene dok sam ulazila u sobu i derala se:" Pričaj pričaj pričaj pričaj pričaj pričaj..."
Bacila sam ju na pod i rekla joj:" Smiri se majke ti. Prvo ti meni reci šta je između tebe i Marka hehe..?"
Ona:" Maa ja ne bih htjela sutra ići nazad u Zagreb. Ovdje je tako savršeno. Još uz Marka. Pa zaljubila sam se gore nego prije. Ono upoznala sam ga i predobar je. Nemam riječi"
Kad je rekla da ne želi SUTRA nazad u Zg, sjetila sam se da SUTRA moram nazad doma. A Mario??? A ne znam. Ako mu kažem što osjećam, pa onda ga moram napustit, pa će bit još teže. Najbolje da odem bez pozdrava? I uzor mi je. Isuse šta mi je?? Odbijam savršenu priliku? Ne znam šta napravit.
Ja:" Zaljublejna sam u Maria. A ne znam kako mu to reć. A sutra idemo doma. I onda niš od svega. Šta da radim?"
Ona:"Pa reci mu šta osjećaš Isuse ne košta te ništa i znam kolko ga voliš i šta bi sve dala za njega. Al' ako ne želiš ostavit Zagreb, obitelj, prijatelje, nogomet.. onda fakat ne znam. Al' stvarno najozbiljnije ti vrijedi pokušat. I onda ak' budete skupa možete svoju obitelj osnovat i možeš se ovdje prebacit u neki nogometni klub. Ja sam ozbiljna. Ti razmisli. Nemaš još puno vremena.."
Ovo sve šta mi je Iva sad rekla, navelo me na razmišljanje. Vrijedi pokušati. Nakon treninga odma nazvati Maria i dogovoriti da se vidim s njim. Glupo preko mobitela sve govorit.
Ja:" Odlučila sam. Idem do Maria. Sve mu priznati. Ako bude šta, bit će. U životu trebamo riskirati. To nas i održava mladima jel? I samo jednom se živi😁."
.
.
Mario p.o.v.
Nazvala me Lucia i rekla kako mi mora nešto reći pa da se nađemo. Možda mi želi reći isto što i ja njoj. Ne znam. Vidjet ćemo. Nać' ćemo se večeras na večeri. I ja ću njoj sve priznati. Ne mogu više čekat.
.
Lucia p.o.v.
Idemo na večeru kasnije. Uhh jedva čekam sve mu napokon reć'. Al' kako će on reagirat?
Bila sam u hotelskoj sobi. Tražila sam šta ću obući. Mislila sam neku haljinu, al' kad ja to nemam tj. nisam ponijela. Ma idem u shopping. Potrošit ću zadnje pare na haljinu.

~Shopping centar~
Iva i ja smo lutale po dućanima. I to u Italiji. Pa bome nije ni jeftino bilo. Našla sam neku jednostavnu, ali ipak prekrasnu haljinu. Ne volim nosit štikle. Pa sam kupila neke sandale koje su savršeno išle uz haljinu.
Napokon smo sve kupile i Marko nas je čekao ispred centra. I rekao mi je da mi Mario mora nešto reć večeras. Jako važno. Možda stvarno osjeća isto što i ja.
.
.
~Hotel~
Sama sam došla u hotelsku sobu. Iva i Marko su negdje otišli. Mute oni gadno.
Spremila sam se, obukla, a šminku nisam stavljala. Volim bit prirodna, a i nemam se čega sramit'.
Nazvao me Mario i rekao mi da me čeka ispred hotela. On me čekao onako naslonjen na auto, frajerski😂. Zagrlio me. Pogledao me i nije ništa rekao. Samo se smiješkao.
Ja:" Šta je?😂😂😂"
On:" Ma ništa hahaha samo si savršena☺"


Hello its me jedan dobar nastavak sviđa mi se hehehe jučer nisam objavila zato danas idu dva dijela ako ne i tri😇 poz votajte shareajte i commajte✌ volim vas❤

Suđena im je ljubav!❤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن