17. Dio

591 41 2
                                    

  *Paaa odakle im te slike majku im milu i dragu aaaaaaaaaaa LUCIA KONJU DIŽI SE ŠTA JE OVO JA NE MOGU VJEROVAT*  ne znam šta joj je. Ustala sam i pitala ju:" Šta je tebi sad? Neko umro? "
Ona me samo ljutito pogledala. Pokazala mi je svoj mobitel, odnosno sliku na instagramu. ŠTA? 'KO JE TO? JA? I ONAJ? NEKI TIP? OD JUČER? OZNAČEN MANDŽUKIĆ? NE!! OTKUD IM TO? JE L' IVA IZBRISALA SLIKE JUČER????? JOŠ OPIS "Mala je dala, nije to šala...Mandžo, kakvu si to izabro"
Brže sam uzela svoj mobitel i vidjela 10 poruka od Maria na What's app-u. Isuse, 'ko zna šta on misli sad.... Neeeeeeeeee. Ajme.
Ušla sam u poruke.
*molim??
Ko je ovo?
Zas se ljubite?
Jel ti to mene varas?
Kome si to rekla?
Za nas...
Molim???????
Ne kuzim
Mislio sam da me volis...
Ok.*
Brže sam ga krenula nazvat', ali je odma prekinuo. Ne kužim. Zašto mi ne dopusti bar da mu objasnim???
Pisala sam mu poruke brže
*Neki tipovi su nam jučer prišli iza treninga i taj me zažvalio. I slikao nas je neki debil. Molim te,vjeruj mi!! Volim teee!! I ne lažem ti! Vidiš koliki su kreteni i šta u opis stavljaju. Ja nmg vjerovat. Bar sam mislila da me voliš..*
(...)
Prošlo je par sati i od Maria ni traga ni glasa. Ne. Ne može se meni ovo meni događat.
Nisam mogla više čekati. Spakirala sam stvari. Kupila sam avionsku kartu za Torino.
(...)

》U Torinu《
Nisam bila sigurna gdje je Mario. Na neki način sam ga htjela iznenaditi, a ipak sam mu se došla ispričati iako ništa loše nisam napravila...
Taksijem sam prolazila kroz grad. Prošla sam kod onog L'Acino restorana. Sjetila sam se našeg prvog poljupca. I one kiše.. I onda pomislim da je to sve možda i gotovo.
Izašla sam iz taksija. Šetala sam dalje gradom. Opet su mi nekako suze dolazile na oči. Ne znam zašto. Možda opet ta pomisao na kraj..
U nekom baru je bio on. I znam da je to on. Njega bih prepoznala i među njih 1 000 000. Htjela sam ući, ali.. vidjela sam.. da su svi sretni oko njega.. i da.. on... ljubi... neku... curu... u obraz.. U OBRAZ! LUCIA! U O-B-R-A-Z! Ne vara te. Nemoj to mislit!
Nisam imala snage. Nisam mogla ući unutra.
Netko je izašao iz tog bara. On?! Da, moj Mario. Sad, koliko je moj.. Ali, Mario. Ja sam ubrzala korak i pravila se da ga nisam vidjela. On je opet potrčao za mnom. Uhvatio me za ruku. Onako jako.
"Lucia?"
"Oprosti, slučajno sam prošla ovuda, nisam mislila prekidati išta.."
On me gledao zbunjeno i još uvije mi je držao ruku.
On:" Šta prekidat?"
Ja:" Paaaaaa.. ma ništa. " odmahnula sam rukom..
On:" Aaaa vidjela si😞 al ne brini. Rođendan joj je pa je rekla da se slikamo tako kao, ne znam uglavnom to je to, ne bi te prevario, vjeruj mi!"
Ja:" A ja da tebi vjerujem, a ti meni ne?!"
On me sad još zbunjenije gledao i rekao:" Ha? O čemu ti??"
Ja:" Zašto mi nisi odgovorio na wapp-u? "
On:" Aaaaa sorry, nestalo mi je baterije, a punjač mi ne radi. Molim te, vjeruj mi!"
Ja:" A ti meni vjeruješ kad ti kažem da ona slika na instagramu nije varanje nego me neki kreten poljubio i drugi kreten je to slikao i onda je Iva ovog jednog udarila i izbrisala to, al  ne znam odakle im te slike.. možda su i drugi slikali. Isuse loše se osjećam.. "
On:" Vjerujem ti. I volim te."
Zagrlio me. A ja sam se i dalje osjećala loše. Ne znam zašto. Ne vjerujem kako ne'ko može bit tako dobar. I pun razumjevanja.
Izašla ja cura kojoj je rođendan i počela je nešto blebetati na talijanskom. Ošamarila je Maria. Šta to treba značit? Je l' on to mene varao? Ne razumijem?!

Pooooz hehehe malo glupo valjda ne znam recite jel vam se sviđa u komentarima hehehe i votajte imam 1k pregleda hvaalaaaa 😇😇❤❤❤❤❤❤❤❤volim vas

Suđena im je ljubav!❤Where stories live. Discover now