Mario i ja smo došli u njegovu kuću. Ivu sam ostavila samu u hotelu. A nema veze, ionako pričamo 24/7 na wappu.
U Marijevoj kući smo. Odnio je moje stvari u svoju sobu. Nisam bila sigurna je l' on to želi da ja spavam s njim? Nadam se samo spavat. Ja sam sjedila na kauču. Pitao me:" Oćeš da gledamo neki film??"
Na što sam ja kimnula glavom i rekla aha. Otišao je u kuhinju i napravio nam kokice. Dobrog sam dečka izabrala😂 mislim nije da je to neka nuklearna fizika ispeć kokice ahahahah al se trudi. Netko ni kokice ne zna ispeć.
Pitao me šta želim gledat, a ja sam rekla što god.
Na to je on pitao:" Horor, triler ili akcija? Hahahahahah"
Ja:" Maaaa triler aj😂"
Gledali smo triler Crush, jako zanimljiv film. Mario je donio neku deku i pokrio nas. Dok smo jeli kokice, ruke su nam se slučajno dotakle. Trnci su prošli mojim tijelom. Pogledala sam ga. Taj njegov pogled. Osmijeh dok me gledao. Oči. Rastopila sam se.Mario p.o.v.
Ona. Ona je moja. Samo moja. To će ostat. Zauvijek. To joj obećajem. Taj njen pogled.
Kako to opisati? Ne mogu od sreće disati
Preljepa je. Najljepša. Moja.Lucia p.o.v.
Nastavila sam gledati film k'o da ništa nije bilo. Došao je neki strašni dio. Prepala sam se. Skupila sam se i svoju glavu stavila na njegova prsa. Čula sam kako mu srce brzo lupa. On se počeo smijati i poljubio me u čelo. Jednom rukom me zagrlio.
Opet taj savršeni trenutak za kojeg želiš da potraje zauvijek. Ali ja kao da živim jedan dio svog sna. Drugi dio je naravno uspijeti u nogometu. A stvarno ga volim. Dala bi život za njega. Al' kao da sam nesigurna šta se tiče ove veze. Možda mi još ne dolazi u glavu da je njega zapravo briga za mene. Možda mislim da ću ja ostat doma dok on bude igrao. Mislim, ić ću ja na svaku tekmu hehe. Ali šta ako.. ako.. ma ne znam.. neću se sad zamarati time. Moram uživati u trenutku. Prepustiti se..
I jesam. Poljubila sam ga. Poljubac je bio dug. Stavila sam svoje ruke na njegovo lice.
Ljubili smo se. Pa bi stali i gledali se. Razmišljala sam samo o tome kolika sam sretnica što imam takvog čovjek pokraj sebe. Film još nije završio, a ja sam zaspala. Zaspala u njegovom naručju.
.
Probudila sam se u krevetu. Moje ruke su grlile Marievo golo tijelo (nije imao majicu samo da ne bi bilo zabune). Sve je bilo kao u nekoj bajci. Ustala sam. Nisam htjela budit Maria. Išla sam se otuširat i kad sam došla u kuhinju, na stolu je bilo kruha, mlijeka, kave, soka, namaza.. ma svega. I još jedna crvena ruža. Došla sam do Maria i zagrlila ga svom snagom. Presretna sam. Sad bi najrađe i s njim na trening da mogu.
No prvo smo išli prošetati njegovog psa Lenija. Držali smo se za ruke cijelo vrijeme. K'o neki zaljubljeni tinejdžeri😆😁
Kad smo se vratili nazad u kuću, on se spremio i otišao na trening, a ja? Ja sam išla do Ive. Dok su Marko i Mario na treningu da si mi prepričamo šta je bilo prošlu noć☺😊😈Pooooooz nadam se da vam se sviđa još jedan dio hehehehe 😈😂 voutajte šerajte i komajte 😝😂 voliiim vaas❤
YOU ARE READING
Suđena im je ljubav!❤
Fanfiction25-ogodišnja djevojka Lucia svoj život provodi putujući, sve dok jednog dana ne dođe u Torino i to joj promijeni život.