23. Dio

605 37 15
                                    

Mario p.o.v.
Nema je jedan dan i već mi nedostaje. Već sam se naviknuo na nju. Na njen glas. Na njen smijeh. Onaj zarazni. Na poljubce za dobro jutro. Na poljubce za laku noć. Na zagrljaje. Na buđenje uz nju. Joooj jedva čekam da se preseli k meni.

Iva p.o.v
Ja stvarno ne znam šta je s ovom Luciom. Čas ga voli, čas ga ne voli. Čas bi dala sve za njega, čas ne zna šta osjeća prema njemu... ma daj k'o da je dijete prvi osnovne. Sad bleji k'o tele u šarena vrata.
Ja sam se dopisivala s Markom. Shvatio je da sam ljuta pa sam mu rekla sve. On je odmah išao kod Marija. Onda mi je ispričao da je Mario bio smiren na neki način. Rekao je da je shvatio da je Lucia teška za osvojit, ali da je već njegova, no da će se svejedno potrudit još više, da zadobije njezino povjerenje. Mario je stvarno bio zaljubljen. Ono, što se kaže, svaka bi ga majka za zeta poželjela😂.
Rekla sam:" Lucia"
Počela sam joj mahat ispred očiju, ali je i dalje buljila u istu točku. Bila je zamišljena. Zaderala sam se:" Mandžinaaa" na što se ona nasmijala i rekla:" Aa?? Hahahah"  i ona se zaljubila, ali joj je teško priznati. Možda je sad maštala o Mariju. Proste misli, znam ja nju. 

Netko nam je pozvanio na portafon. Karlo i Marin. Lucia mi je tek sad rekla da su se dogovorili da ćemo gledat film zajedno. Oni su donijeli neki horor. Ja ne volim horore. Nije da su strašni, nego su mi na neki način dosadni. Svaki isti. No, nije bitno.
Sjedili smo na podu, ispekli kokice, gledali. Lucia je škriknula. Marin je bio kraj nje i ona se stisnula uz njega. E da te Mario sad vidi...

Lucia p.o.v.
Gledali smo horor. Stisla sam se uz Marina samo zato što nije bilo ništa bliže uz što se mogu stisnuti. Iva me gledala onim Really pogledom. Film je trajao još 1 i pol sat. Iva je zaspala. Ja sam se i dalje bojala. Oni su odlučili ići doma, ali ja sam im rekla da me sad ne smiju ostaviti samu. Na što su se nasmijali. Karlo:" Hahahah pa imaš Ivu"
Ja:" A ona krmača spava. Da joj top sad pukne pokraj glave, ona se ne bi probudila. Započela je zimski san."  Počeli smo se svi zajedno skroz glasno smijati, a Iva je i dalje spavala.

*Jutro*
Svi smo spavali na kauču, a Iva se prva probudila. Išla nas je probudit tako što je lupala loncima po kuhinji i vikala:" Ustaaaj bagroo neradničkaa"
Ja:" Ajmeee pusti nas daa spavamoo" i prebacila sam jastuk preko glave. Iva mi je uzela jastuk i opalila me njime u glavu i rekla da moramo na trening. Znam da se zezala jer smo imali slobodan dan.

(...)

*Popodne*
Kiša je vani pljuštila. Ostali smo u stanu. Nismo znali šta ćemo radit. Ja sam se dopisivala s Marijem. Pričao mi je kako mu je teško i dosadno bez mene. Rekla sam mu da bude strpljiv. Na neki način ga odbijam tim. 😕

Karlo je rekao da idemo igrat bocu istine jer je stvarno bilo dosadno. I išli smo. Sjedili smo na podu u dnevnoj sobi i igrali. Prvo se zaustavilo da ja pitam Ivu.
Iva:" Hmmmm... aj izazov ajaj"
Ja:" Hahaha jesi sigurna?"
Iva:" Jesaaam"
Ja:" Pošalji poruku bivšem i reci mu da mu fališ hahahahah"
Iva:" A jes glupa blago ti se. Di da mu pošaljem poruku? Preko goluba pismonoše? Pa blokirala sam ga na svim društvenim mrežama i izbrisala njegov broj hehehe"
...
Na kraju je Iva prvom dečku u kontaktima napisala poruku da ga voli i da ne može bez njega i te gluposti ahahah i lik povjerovao.
Nije bitno hahaha.
...
Prošli smo već par krugova i zaustavilo se na meni i Karlu. Ja sam rekla:" Izazov👊"
Karlo:" Hmmm poljubi Marina. Al' u usta"
Ja:" Neneneneee, sorry Marine, nije do tebe nego imam dečka."
Karlo:" Pa ne moraa on znat za ovo... ajdee hahahaha"
I išla sam.
Približavala sam se Marinu.
Moje usne bile su sve bliže njegovima. Kako sam išla bliže, osjećala sam sve veću napetost. Srce mi je jače i jače tuklo. Poljubili smo se. Ne ono na blic, nego malo duži poljubac. Čak sam i svoju ruku stavila na njegov obraz.
Iva:" Dobrooo dostaaa! Smirite strasti!"
Osjetila sam nešto tijekom tog našeg poljubca. I to ne samo njegove usne. Nešto više.


Ćao hahaha eo jedan nakon par dana.. meni nije nešto al ono ako se vama sviđa votajte shareajte i commajte😁❤ puno mi znaci❤ hvalaaa😘😘😘😘 lyyallsmmm❤❤❤

Suđena im je ljubav!❤Where stories live. Discover now