Prolog

5.9K 267 124
                                    

Dengesi şaşmış Dünya'da ki milyonlarca dengesizden biri. Bu kitap senin için...

“Onunla yaşamak...
Onu yaşamak"

Hayatın bir girdap olduğu ve bizi etrafımızdaki her şeyle içine doğru çekmesinden dolayı, karma karışık hayatımızın en dip köşelerindeki ufacık mutluluklarımız hatrına gülmeye çalışır, sonra da beceremeyiz çoğu zaman.

Düğümlerle dolu hayatımıza bir düğüm daha atılır ve artık bedenimizden bir parça haline gelen “Kördüğüm” bir hayatı yaşamaya başlarız.

Çözmeye çalışırız.

Ve çözemeyiz.

Bazen artık dayanamayacağımızı düşündüğümüz o en zor zamanlarda pes ederiz.

Vurup kıramayız belki hiçbir şeyi ama zaten içimizin dağınıklığının yettiğini düşünür, belki hayal kırıklıklarımızı, belki  üzüntümüzü, belki de ihanetimizi alıp kendi köşemize çekiliriz.

Sonra “Kim pes ediyormuş be! Yok öyle pes etmek falan" diye kendi kendimizi güçlendirir silahlarımızı ve kalkanlarımızı kuşanıp savaş meydanına ineriz.

Savaşırız, en azından çabalarız. Yaşıyorsak eğer, bir gayemiz vardır. Ve onun için yarışırız.

Hayatın ağır darbelerine ev sahipliği yapmak sadece gücümüzü çoğaltır.

Ve savaşın sonunda yıkılırken kumdan kalelerimiz birer birer, hayatın karşısında zırhı paslanmış bir kahraman gibiyizdir hepimiz.

Hikayeme hoşgeldin!

Kendinden bir şeyler bulacağına inandığım bu hikaye kendimden de bir şeyler saklıyor💕.

İyi okumalar!

"Her şey üstüne gelip seni dayanamayacağın bir noktaya getirdiğinde, sakın vazgeçme! Çünkü orası gidişatın değişeceği yerdir.

Mevlana-

Gökyüzü Ve DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin