16. Bölüm-Sarılsana

1.3K 101 19
                                    

16. Bölüm| Sarılsana

"Gözlerinin rengi yıldızlardan"

No1-Kendine İyi bak

Bonus: Taha-Ay

Bonus: Taha-Ay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•●°○°●

Kırmızı kalın boğazlı kazağımdan kafamı geçirdikten sonra içeride kalan saçlarımı çıkardım ve aynanın karşısına geçtim. Kirpiklerime hafif bir rimel sürüp dudaklarıma renk vermesi için gül kurusu bir ruj kullanırken parfümümü de üzerime sıkıp saçlarımı arkaya attım. Aynadaki aksime daldım. Gözlerim Mert Karan'ın gözlerinin yanında çok açık kahve kalıyodu. Benimki elaya kaysa da onun karanlığı güneş karşısında dahi gözlerindeki gecede takım yıldızlarını parlatacak kadar kuvvetliydi. Birazdan onunla kütüphanede buluşucaktık ve ne diyeceği hakkında bir fikrim zerre kadar yoktu hatta meraktan çatlamak üzereydim ama biraz daha sabretmem gerekecekti. Siyah beremi kafama geçirip siyah kabanımı da giydim ve kızlara haber verip evden çıktım. Bulutlar yağmuru canlarının istediği her an İstanbullunun üzerine bırakıcak gibi dururken otobüs durağına doğru kulaklıklarımla yürümeye başladım. Kaldırımda attığım her adımda müzik sesleri bana eşlik ederken durağa vardım ve otobüsümü beklemeye başladım. Kısa bir süre sonra otobüse binerken boş gördüğüm koltuğa oturup gözlerimi kapayarak kafamı cama yasladım.

•●°○°●•

Otobüsten inip fakülteye doğru yürürken telefonum çalmaya başladı ve cebimden çıkarıp kimin aradığına baktım.

Can.

Bana en son tavırlı değil miydi bu arkadaşımız?

Cevapladım aramasını.

"Efendim"

"Selam"

"Selam" diye karşılık verdim yürümeye devam ederken.

Bir süre duraksadı ve konuştu.

"Nasılsın?"

"İyiyim, sen?"

"İyiyim"

Bir süre konuşmadık ikimiz de ve bundan mütevellit dudaklarımı aralayıp bir şey söyleme gereği duydum.

"Bir şey mi oldu Can?"

Telefonun ucundan bir süre ses gelmedi sonra

"Hayır" dedi "Bir şey olmadı"

"Hmm" diye bir ses çıkardım. O zaman neden aramıştı?

"Bugün konuşalım mı biraz?"

Bugün neden herkes konuşmak istiyordu?

Sesi biraz garip geliyordu ve bunun sebebini merak etmiştim ne konuşucağımızdan daha çok.

"Neyin var?"

Gökyüzü Ve DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin