2.9

641 58 10
                                    

Vissza nyitok a szobába.

- Te meg mit keresel itt? - néz rám Calum megsemmisitő arccal.

- Csak egy gyors kérdés. - emelem fel a kezeimet védekezően.

- Mondd. - biccent Cal.

- Emlékeztek, hogy a műsoros Sarah azt mondta, hogy érdekes, hogy Summernek hívják. - mondom. - Szerintetek miért az?

- Ne fárassz már a hülyeségeiddel. - nyögi Ashton.

Elhúzom a számat.

- Fontos tudnom. - mondom.

Mikey nagyot sóhajt, majd felröhög.

- Summer is írt akkor kérdéseket twitteren. És köztünk szólva nagyon vicceseket. - Calum és Ash is felröhögnek. - Csak sajnos azokat nem olvasta fel.

Miért írt Summer kérdéseket?

Ezek szerint végig követte, hogy mi történik velem? Ő tudta, hogy mit csinálok, csak én nem tudtam róla semmit?

- Luke Robert Hemmings, most azonnal kitolod a seggedet, és felhívod. Ez az utolsó esélyed. Ha elbaszod örökké ilyen hülye menzeszes maradsz. - egyáltalán nem vagy vicces Ashton.

- Rendben, kimegyek. - még jobban a magasban van a pulzusom.

Kimegyek, és neki dőlök a falnak. A cetlit bámulom.

Valójában csak húzom az időt. Mert persze most is félek. Nem akarok megint csalódni.

Minden ember életében van olyan személy, akit annyira megszeret, hogy az soha sem tud elmúlni. Szeretem őt. Ezért is félek.

Megint a piercingemet kezdem el rágcsálni. Mindig ezt teszem ha ideges vagyok.

Muszáj megtennem. Meg kell tennem. Tudnom, kell, hogy mik lehetnénk.

Ha másért nem, akkor azért, hogy végre túlléphessek.

______________

EZ A RÉSZ DIREKT ILYEN RÖVID BOCSI EMBEREK
ez csak ilyen agyfárasztás nektek, hogy kicsit még
Utáljátok Luke-ot vagy legalábbis
Kicsit még idegesítsen titeket Luke-nak a beszarisága

Never ending + lrh ; folytatódikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora