9 Глава

4.2K 225 10
                                    

Гледната точка на Камерън

Вече от два дни се опитвам да се свържа с Кира. Но без успех. Днес трябваше да се срещнем. Но тя не дойде, да а аз мислех че се шегува с това че няма да дойде.

Писах и даже и звънях, но тя не вдигаше, нито отговаряше на съобщенията ми. Почнах малко да се притеснявам за нея.

Реших да си пробвам късмета и да и пиша. Дано да отговори.

Кам: Кира стига де хайде пиши ми

Кам: Моля те

Кам: Знам че го виждаш, затова ще пиша, а ти чети и ако искаш ми отговори

Кам: Днес не дойде на срещата, не знам защо ми стана някак кофти

Кам: Но искам да ти се извиня за това че те нарекох 'кучка'

Кам: Ти не си такава, поне това мога да кажа, защото да толкова те опознах

Кам: Искам да знаеш и че много радко си извинявам, такаче го приеме като комплимент

Кам: Това е, и Кира Моля те пиши ми

Казах и това каквото исках. Дано да го види и да ми отговори.

И сега трябва с се залавяме за работа. Трябва да намеря Джонатан Морис, защото кучия му син ме измами. Плати си дрогата с фалшиви пари, и мислеше че няма да разбера.

Сега трябва да го намеря и да го убия, затова че се опита да ме измами. Знам че има семейство и дъщеря.

Гледната точка на Кира

Видях съобщенията от Кам. Но просто нямах смелост да отговоря на тях.

Сега седях на дивана в къщи и слушах баща ми как казва в мен и майка ми, че цял живот живеем в лъжа.

- Скъпа, Кира имам да ви казвам нещо много важно. Преди петнайсет години се забърках с мафията. От тогава се занимавам с дрога, пренос на урожая, и много други неща. От няколко години имам един враг. Той се казва Камерън Далас. Наскоро купих от него много дрога, но с фалшиви пари. Незнам как но някак си е разбрал, че са фалшиви. Сега знам че твърдо решен да ми отмъсти, и ви казвам това защото ме е страх да не НЕ направи нещо...

Без да го чакам дори да довърши, станах и изтичах в стаята си. Заключих вратата, и отидох до прозореца и седнах.

Не мога да повярвам. Баща ми е дилър, мафиот и какво и още не.
Цял живот живея в лъжа.

Texting with Bad Boy [РЕДАКТИРА СЕ]Where stories live. Discover now