Пътувах към сградата в която най-вероятно ще се състои така нареченият банкет на босовете. Или както аз го наричам сборище на побъркани мафиьоти. Знам че и бащами е там, но това е моето мнение. И става още по-зле, пътувам сама с някакъв шофьор на Камерън. А защо пътувам сама, защото важният Камерън Далас щял да отиде сам.
- Госпожице, пристигнах ме
Каза шофьора и слезна от колата. Дойде от моята страна и ми отвори вратата. Слезнах и се загледах в сградата.
- Госпожице, знаете ли на къде да тръгнете
- Не, за първи път съм тук
- Елате аз ще ви заведа
Каза и тръгна пред мен. С малък риск го последвах. Влезнахме в сградата и тръгнахме по едни стълби. След като ги изкачихме пред нас се появи една голяма врата. Явно това е залата.
- Госпожице, това тук е залата
Да явно съм била права. Кимнах на шофьора и той си тръгна. Зачудих се ако вляза ще видя татко и всички други босове, както и Камерън. Но сега съм сама, с мен няма никой и мога да избягам. Перфекна възможност. Огледах се около мен дали няма никой. И не бях сама. Без да се замисля тръгнах по същият път по който дойдох.
Излезнах жива от сградата, и казвам жива, защото заради тези токове щях да се пребия на няколко пъти. Тръгнах надолу по пътя. Покрай мен минаваха коли и най-вероятно шофьорите ми се чудеха. Все пак не всеки ден можеш да видиш елегантно облечени момиче да се скита само в тъмното в девет вечерта.Видях че от долу идва едно такси. Спрях го и се качих.
- Добър вечер, на къде да карам
- Добър вечер, карайте към улица Бъгшарн
- Добре
Шофьора тръгна и аз се загледах през прозореца. Хората навън изглеждаха толкова щастливи. Млади двойки, се разхождаха хванаха за ръце. Майки водеха децата си в парковете. Всички бяха щастливи. Най-вероятно и аз никой ден ще съм щастлива, ще имам мъж до себе си и деца който ще обичам. Но до тогава има време.
Изведнъж нечий клаксон ме изкара от мислите ми. Погледнах на другата страна и видях как някакъв камион кара към нас. Последното което помня беше силният сблъсък и как колата се преобърна няколко пъти. След това всичко ми се губи.
Какво мислите?☺
Очаквахтели го? 😅🌸Според вас какво ще стане с Кира, дали е жива.🌸
Дайте мнение в коментарите.
😀⬇😀
ESTÁS LEYENDO
Texting with Bad Boy [РЕДАКТИРА СЕ]
Novela JuvenilСлед него, мислех че съм изгубила смисъла на живота, но като ангел в обвивката на дявол се появи човека който никога няма да забравя. - 2 S. 01.01.2017 г. 1# teen fiction 17.02.2017 г. 1# teen fiction 04.10.2...