41 Глава (2)

1.6K 92 17
                                    

Гледната на Джъстин

Прибрах се и заварих Раян да седи и да говори по телефона. Мисля че по-скоро се ядосваше и караше на човека от другата страна на разговора. Видя ме и веднага затвори телефона.

- Хей..Джей...ааа...ъмм...Как мина срещата с .... - спрях го преди да продължи.

- Мина добре, точно по план - казах доволно аз - ....а с кого говореше, изглеждаше ядосан, меко казано - попитах го.

Осещах че крие нещо от мен. А аз много мразя да ме лъжат и да крият нещо от мен. Пък и това беше Раян, може да се каже моята дясна и лява ръка. Нямаше как да имам тайни.

- Ами...как да ти обясня...говорех с едно момиче...и дъа..да кажем че много ме ядоса - добре не лъжеше, но пак криеше още нещо.

Знам че премълчава нещо, но няма да го разпитвам повече, защото още малко ще се превърне в втория Ниагарски водопад.

- Добре, аз отивам да си взема един бърз душ - казах и се запътих към стаята ми.

Гледната точка на Кира

Тъкмо излезнахме с Емили от Starbucks, когато телефона и звънна. По физиономията която беше направила не изглеждаше много доволна от чутото.

- Беше Раян, иска да се да ме върнеш във вкъщи - каза раздразнено.

Много добре я разбирам, и аз на нейно място щях да реагирам така. Забога на кой му се виси с две момчета, който да като две годишни. Понякога имам чуството че Емили е много по-голяма от тях. Тя можеше да мине за техен падар.

Гледната точка на Дейвид

От вече два часа планираме отвличането на Кира. Трябва всичко да е брилянтно, защото това е много важно за шефа ни. И понеже аз командвам сега, нямам право на грешка.

Дано само Бийбър да не заподозре нещо, защото тогава ще има клане. А това не влиза в плановете ми, поне за сега.

Texting with Bad Boy [РЕДАКТИРА СЕ]Onde histórias criam vida. Descubra agora