Какво имаше предвид под това какво искам аз.
- Само ми губиш времето, говориш някакви неща, но извинявай много не мога да ги разбера - тръгнах към колата, не смятах да слушам някакъв как ми дрънка глупости на главата.
Бях пред колата, разкарах шофьора, не искам да го гледам и него. Трябва да остана малко сам, защото вече ще се побъркам напълно.
- Дейвид, много добре знаем и двамата от какво се страхуваш и точно какво искаш, но знай че аз знам неща който ти не знаеш...-чух как Бийбър викна точно когато тръгнах да влизам в колата- ...аз съм ти нужен, разбра ли...
Това беше последното нещо което чух от него, преди да се кача в колата. Тръгнах с бясна скорост към нас. Трябваше да се прибера колкото може по-бързо. Знам че Бийбър е намислил нещо.
'Трябва да я спася от лапите му, обещах му ... обещах че ще я паза, и ще изпълня обещанието си...'
Гледната точка на Кира
С Емили пристигнахме пред високата сград. Слезнахме от таксито и застанах ме пред голямата табела на входа на холдинга, ако така мога да го нарека. Пред мен се изписа името 'Auto Bavaria'.
Влезнахме вътре и казах на Емили да ме изчака на диванчетата в фоайето. Тя ме послуша и отиде и сенда, като почна да че човърка нещо в телефона.
Качих се в асансьора и натиснах за последния етаж. Вратите се затвориха и почнах да се изкачвам нагоре. Колкото повече етажи минаваха притеснението ме обливаше двойно повече.
Вратите пред мен се отвориха. Пред мен се изви един дълъг коридор, а накрая имаше две големи сребристобели врати. Тръгнах надолу. Бях пред тях, сложих ръка на дръжката....казах си...'Аз съм напът да сбъдна мечтата си...'
Новата глава е тук, признавам пред себе си че по-нескопосана глава не бях писала, не че другите глави са много добре написани....😅
Искам мнението ви, затова как се развива книгата, какво мислите че ще стане по-нататък...😁
KAMU SEDANG MEMBACA
Texting with Bad Boy [РЕДАКТИРА СЕ]
Fiksi RemajaСлед него, мислех че съм изгубила смисъла на живота, но като ангел в обвивката на дявол се появи човека който никога няма да забравя. - 2 S. 01.01.2017 г. 1# teen fiction 17.02.2017 г. 1# teen fiction 04.10.2...