Гледната точка на Джъстин
Преди точно един час кацнах в Калифорния и толкова спомени ме връхлетяха. Но не бях тук да си припомням стари спомени е хубави моменти. Бях тук с цел. Трябваше да намеря и помогна на Кира. И да изкарам един мъртвец от гроба, стига вече някой да не го е изкарал, че тогава става трудно и ще трябва да се правя на детектив.
Аз, Раян и един мой много добър приятел, ако така мога да го нарека седяхме пред гробищата. Аз и Раян държахме две лупати, а моят добър приятел просто си седеше.
- Някой от вас двамата нямали вече да махне тези белезници - русокосия гей се обади.
- Тейлър, аз не възнамерявам да ги махам, като гледам и Раян няма особено желание...
- Невъзможни сте..- едвам продума изрусената маймуна до мен.
Влезнахме вътре в гробището и се запътихме към гроба на Камерън. За богат човек като него очаквах много по-хубав гроб. Това пред мен не приличаше на място на което е погребан човек. Така наречения гроб представляваше една забита дървена треска на която с перманентен маркер беше написано "R.I.P. Cameron".
- За човек като Камерън, очаквах нещо по така..- обади се зад мен Раян.
- Ако трябва да бъда честен и аз...
- Аз пък мислех че ще е по-зле - Тейлър изтъкна своето мнение, което привлече вниманието ми.
- Какво искаш да кажеш...
- Бях на погребението, беше нещо страшно, тук беше пълно с хора, мафиоти, полиция...и под полиция имам предвид корумпирани ченгета, щяха да се избият един друг...тогава дори тази дървена треска я нямаше, след погребението дойде някакво момиче, бяха останали няколко човека който не бяха близо до така наречения гроб, аз бях малко по-близо и чух как това момиче благодареше на свещенника, не разбрах за какво, но беше много щастлива...
- Почти нищо не разбрах от това което ни разказа - Раян почна да мрънка.
- Аз пък разбрах много добре какво ни каза току що...
- На кратко, сега да тръгнете да копете няма да намерите нищо, няма ковчег, няма и тяло, много е просто Раян - русокосия обясни на тъпият ми приятел.
- Тръгваме..
Казах и тръгнах към колата. Качихме се и тръгнах към старата къща на родителите на Кира.
- Аз мисля че се сещам къде отиваме, и ти казвам по-добре да не ходим там, Кира не е там..сигурен съм..- измъкна набързо Тейлър.
- Раян махни му белезниците, тогава предложи къде да отидем...
- Има едни складове извън града, първата среща на Камерън и Кира беше там, по-вероятно е да е там, много малко хора знаят за това място, шанса да е там е по-голям...
- Казваш че малко хора знаят, ами ти откъде знаеш..- попита Раян.
- Познавах Кира, познавах и Камерън, знам много неща за тях...
Тейлър се натъжи. Много ми е интересно какво знае и защо го е толкова грижа за Кира. Все пак щом пристигнах в Калифорния той веднага се свърза с мен и аз го заключиха като заложник, но се оказа че може да ми помогне доста. Пътувахме към тези складове, не знам какво ни очаква там, но дано намерим Кира колкото се може по-бързо. Имам предчуствие че предстои нещо голямо. И ме страх даже да си представя какво предстои.
Ходим по стъпките от миналото, но не знаем къде ще стигнем в бъдещето.
Ето я и новата глава, дано ви хареса. Много ще се радвам ако дадете някакво мнение, така ще ме мотивирате да пиша по-често. Не ми харесва как се получи главата, но здраве да е хд. 😅💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Texting with Bad Boy [РЕДАКТИРА СЕ]
Ficção AdolescenteСлед него, мислех че съм изгубила смисъла на живота, но като ангел в обвивката на дявол се появи човека който никога няма да забравя. - 2 S. 01.01.2017 г. 1# teen fiction 17.02.2017 г. 1# teen fiction 04.10.2...