Вкараме в стаята и излезе. Чух как ключалката превъртя. Той ме заключи. По дяволите той ми заключи. Отидох до вратата и почнах да удрям, с надеждата че ще ме чуе някой от хората долу.
Но не, нищо. Двадесет минути по-късно, никой не идва да ми отвори шибаната врата. Огледах стаята. Както и врата, беше цялата в черно. Леглото, гардероба, всичко беше в черно. Отидох до гардероба и го отворих. Вътре имаше мъжки дрехи.
Но в единият от ъглите имаше нещо. Наведох се, и видях че това беше снимка. Взех я, за да видя че на нея имаме семейство. На нея имаше едно момиченце и момченце който си играеха. А до тях бях застанали мъж и жена, който гледаха малките деца с усмивка. Погледнах гърба на снимката, а там имаше надпис.
'Един от най-страхотните дни, който съм прекарвала с мъжа си и двете си деца, Камерън и Джена'
Не мога да повярвам това е семейството на Камерън. Той е бил много сладък като малък. Загледах се в жената, който явно е негова майка. Тя беше толкова красива, и сега разбирам защо и Камерън е толкова хубав.
Гледната точка на Камерън
Вече сигурно половин час говоря и обяснявам на мойте хора коя е Кира, и защо съм я довел или по скоро отвлякъл. И както винаги заради Том, трябва да обяснявам по сто пъти едно и също нещо.
- Е хора аз качвам да видя какво прави Кира, да не вземе да свърши някоя глупост
- Братле, по-добре ти внимавай, защото е доста секси и като те знаем да не вземеш да свършиш някоя глупост
- Рик, спокойно нищо няма да е направя
Казах аз и се качих нагоре. Признавам много е хубава. Но не смятам да спа с дъщерята, на най-големия си враг.
YOU ARE READING
Texting with Bad Boy [РЕДАКТИРА СЕ]
Teen FictionСлед него, мислех че съм изгубила смисъла на живота, но като ангел в обвивката на дявол се появи човека който никога няма да забравя. - 2 S. 01.01.2017 г. 1# teen fiction 17.02.2017 г. 1# teen fiction 04.10.2...