Гледната точка на Камерън
Беше късно вечерта. А аз още седях и мислех за Кира. Не се беше променила, бъше си същата. През цялото време ми липсваше толкова много. А сега, като я видях пак, имах чувството че съм най-щастливия човек на земята. Но, зажалост няма как да сме заедно. За този период от време в който тя мислеше че съм мъртъв, направих много грешки. И заради това сега съм омъжен, чакаш дете. Бриджит не беше лошо момиче, но не беше Кира. Обичам Бриджит, ще обичам и детето ни, но Кира винаги ще една стъпка по напред от тях. Тя е специална и винаги ще остане в сърцето ми.
Има, няма три месеца, и ставам баща на момиче. Това дете ще има нужда от мен. Ще има нужда от някой който да го обича. Не съм спрял с работата си, още се занимавам с нечисти работи, но реших да си взема малко почивка. И точно заради тази почивка след три месеца ще се появи малката Микаела.
Влезнах в стаята, и видях спящата Бриджит. Беше красива, беше и добра. Какво повече може да иска човек. И сега двамата ще имаме дете. Много съм щастлив ще ставам баща, но някак ми се искаше Кира да е майката на детето ми. Но няма как.
Гледната точка на Кира
Бях си вкъщи. В стария ми дом. Толкова спомени. Толкова хубави моменти. Липсват ми родителите ми. Липсвами миналото. Онова минало в което, Камерън го нямаше, живеех си спокоен живот, родителите ми бяха живи и всичко беше перфектно. Няма как да върна времето назад, зажалост.
В къщата бяхме само аз и Джъстин. Раян и Тейлър бяха някъде навън. От както пристъпих прага на къщата, се затворих веднагически в стаята ми. Осещането пак да си в Калифорния беше хубаво, в родния ми град. Искам да остана тук. Преди мислех че, ако някога се върна тук, ще съм съсипана. Но не, добре съм. Толкова много неща ми липсваха тук, и сега като съм тук въобще не искам да се връщам в Лондон. Реших че ще остана тук. Тук ми е мястото.
Реших най-накрая да излезна от стаята и да видя какво прави Джъстин. Следнах и отидох в кухнята, налях си чаша вода и я изпих. Влезнах в всекидневна и видях как Джъстин си леже на дивана. Беше като бебе, толкова сладък. Косата му беше разрошена, не мога да отрека беше хубав. Дяволски хубав, най вероятно момичета тичат след него точейки лиги. Нищо чудно че е плейбой. Как мразя тази дума.
Отидох до него и го погалих леко по косата. Той леко се размърда. Повторих още няколко пъти същото движение. Видях как леко се усмихваше.
- Заспал си тук, ако искаш качи горе в една от стаите - казах му, докато се изправях.
Той отвори очите си и ме погледна с усмивка. Колко хубава усмивка има. Вече съм фенка на тази усмивка. Засмях се леко, но моята мъдра мисъл.
- Ако и ти се качиш с мен, съм съгласен - дори и полу заспал, няма да пропусне да се направи на интересен.
- Ще разбия надеждите ти, и ще откажа - казах аз смеейки се.
- Лоша си - стана от дивана и се изправи.
Застана пред мен. Беше почти една глава по-висок от мен. Чувствах се дребна пред него. Като минион.
- А ти пък все едно си много добър...- продължих да се смея срещу него.
Той ме погледна само и се усмихна дяволски като се засмя леко. Преди да разбера какво се случваше, той ме беше прехвърлил през рамо, и ме носеще нагоре. Не знам защо, но продължавах да се смея. Влезна в една от стаите и ме хвърли на леглото, след това легна до мен. И аз продължавах да се смея, все едно бях напушена. Покрай мен и Джъстин почна да се смее.
Седяхме така в порядъка на пет минути. Изведнъж много ми се доспа и се обърнах към Джъстин, като легнах върху гърдите му и се сгуших в него. Той не възрази и ме прегърна по-силно, все едно някой ще ме открадне.
Гледната точка на Джъстин
Кира заспа, а аз я гледах. Беше много хубава докато спи. Не знам що за глупак ще изпусне момиче като нея. Тя беше невероятна, толкова невинна. Имаше толкова чисто сърце и душа. Не заслужаваше да страда заради боклук като Камерън. При мисълта за това копеле се напрегнах. Лично ще се постарая да си плати, за всичко което е причинил на Кира. Ще стара така както и тя е страдала. Ще му отнема на скъпото. Кира е вече при мен, вече е моя, осещам го. Знам го. Но Камерън сега има слабост, би било жалко ако се случи нещо с нероденото му дете.
YOU ARE READING
Texting with Bad Boy [РЕДАКТИРА СЕ]
Teen FictionСлед него, мислех че съм изгубила смисъла на живота, но като ангел в обвивката на дявол се появи човека който никога няма да забравя. - 2 S. 01.01.2017 г. 1# teen fiction 17.02.2017 г. 1# teen fiction 04.10.2...