30 Глава

2.5K 155 26
                                    

Не мога да повярвам че това се случва. Седях с лице към Камерън, а до нас беше застанал свещеникът. Навсякъде около нас се чуваше тиха музика. Бях толкова щастлива. Последните два месеца прекарани с Камерън, бяха едно от най-хубавите неща който ми се бяха случвали.

Онзи ден когато тръгнах с Камерън и тогава за първи път ме целуна, разбрах че не мога без него. Чичо ми Алберт беше бесен на постъпката ми, и се отрече от мен завинаги. Но не ме интересува нали си имам Кам.

Погледнах към Кам, който ме гледаше с очи пълни с любов.

- Дами и Господа, днес сме се събрали да уважим женитбата на тези двама млади влюбени, и така нека започнем

- Вие Камерън Александър Далас, приемате ли Кира Морис за своя законна съпруга, болес и здраве, като второто ще е малко вероятно предвид професията която практикуване...

Каза отеца и всички се засмяха, включително и ние.

- Да

- А вие Кира Траволта Морис, приемате ли ......

Изведнъж се чуха множество изтрели. През нас се появи не кой да е, а самият Алберт Морис. В едната си ръка държеше пистолет, който насочи към мен.

- Няма да ти позволя да се ожениш за него Кира, дори ако това значи че трябва да те убия..

Каза и насочи пистолета към мен. За части от секундата той натисна спусъка. Затворих очите си в очакване на идващия към мен куршум. Но не, нещо не усетих. Отворих очите си и видях че пред мен беше застанал Камерън. Изведнъж той се строполи на земята. И сега видях че той беше прострелян. Той ме спаси. Пое куршума вместо мен.

Клекнах за него, а от лицето ми се стичаха водопади от сълзи.

- Кам, Моляте не ме оставяй, моляте Кам

Но не никаква реакция от негова страна. Беше затворил очи и не помръдваше. Не може да е мъртав. Не може.

- Кам,...Кам събоди се любов моя, моляте Кам...

До мен дойде Мона и постави ръка на рамото ми.

- Кира трябва да се махаме полицията ще е всеки момент тук

- Не

Казах и погледнах пак към Камерън.

- Моляте отвори очи

Но не нищо.

До мен дойдоха Рик и Кай, като ме вдигнаха и почнаха да ме дърпат към колата. А аз като обезумяла крещях да ме пуснат. Отървах се от хватката им и клекнах да безжизненото тяло на годеника ми. Погледнах да видя дали има пулс, но не.

- Не, не ......... КАМЕРЪН

Изкрещях аз преди Мона и Линда да дойдат до мен. Много трудно успяха да ме качат в колата, но го направиха. От прозореца на колата видях как полицията спира около олтара, на който да преди малко седяхме аз и Кам.

Сълзите продължаваха да се стичат от лицето ми е най-вероятно преличах на вещица, но не ми дремеше за това в момента.

'Обичам те, Камерън' прошепнах само на себе си.

КРАЙ

Ето я и пъследвата глава от първи сезон. 😊

Не исках да се получи точно така, во такъв е живота.😀🌸

Лично аз докато я писах пуснах една/две сълзички и се надявам и вас да ви разчувства поне малко.😁😭❤

Дано да ви е харесала.😅

Първата глава от ВТОРИ СЕЗОН ще бъде пусната най-рано утре или вдруги ден.

Моля, дайте цялостно мнение за историята до този етап.💜

Texting with Bad Boy [РЕДАКТИРА СЕ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora