27 Глава

2.6K 164 14
                                    

След случилото се в асаньора Камерън си тръгна, защото ченгетата дойдоха. И то се оказало, че докато съм била заседнала хората на Камерън са били тук. И гледката която видях след като излизах от сградата беше ужасна. Мъртви тела на всякъде. И добре че чичо ми не бил тук защото нямаше да понеса още един човек от семейството ми да умре.

Сега беше някъде към осем вечерта и вече беше време да тръгваме към сбирката. Въобще не ми се ходи, но ако искам да се отърва от всичко това ще трябва да отида.

Аз и Мона чакахме чичо да дойде. И защо и Мона ли, защото тя ще ми помага и ще ме пази. Тя трябва да дойде да живее с мен при леля. Това според чичо са били мерки за сигорност. А и Мона е добра и за краткото време в което се познаваме тя ми стана добра приятелка.

- Мона, кога ще дойде чичо

- Не знам

И изведнъж от нищото Кай се появи. Седна на шофьорското място и запали колата. След него и Линда дойде и седна. Погледнах към Мона с неразбиращ поглед и тя явно разбра какво имам предвид.

- Линда, какво става

- Махаме се от тук е трябва да заведем Кира по най-бързия начин при Алберт

- Но защо, какво става

- В сградата гъмжи от хората на Далас

Слушах какво си говорят, докато не чух името на Камерън. И явно е време и аз да се намеся.

- Млъкнете - извиках аз набързо и те като послушни кученца млъкнаха - Линда сега ми обясни какво става и къде е чичо ми, но първо Кай натисни малко газта и да се махаме от тук

- Кира, чичо ти е добре и е на сбирката и те чака, а до колкото Далас и той е там, но и решил да те върне пак при него и е пратил хора да те следят

Каза набързо Линда и се обърна към пътя. Те и чичо не знаят че съм се виждала с него. Или по точно той реши да навести набързо мен и цялата сграда. Но щом иска да ме върне при себе си, защо не го направи тогава.

- Кира - каза до мен Мона, като ме изкара от мислите ми. Погледнах към нея.

- Кира, какво си сторила на Далас, той никога не бил заитересован от едно момиче толкова

- Чакай ти от къде знаеш от какво се интересува

- Кира, аз съм му сестра

- МОЛЯ

Новата глава е тук.😊
Дано да ви харесва .😁🌸
Дайте мнение в коментарите. 😅
Какво мислите? 😄👌



Texting with Bad Boy [РЕДАКТИРА СЕ]Onde histórias criam vida. Descubra agora