4-

544 39 10
                                    

4-

Orçun, Melodi ve Nilay birbirlerinin çocukluk arkadaşıydı. Bütün günlerini bıkmadan, usanmadan birlikte geçiriyorlardı. Daha sonra kendi kararlarını bilinçli bir şekilde vermeye başlayan Orçun'un davranışları her zaman Melodi'ye karşı daha farklı olmuştu. Orçun daha önce hiç tatmadığı duyguları Melodi ile tatmıştı. Hissettiklerine pek anlam veremeyen Melodi'yse bu duyguları tamamen aralarındaki dostluğa bağlamıştı.

"Demek sonunda gelebildin." Aralarındaki sessizlikten rahatsız olan Melodi gözlerini abartılı bir şekilde devirerek Orçun'a döndü. Mavi gözlerine bakarken her zaman huzur bulmuştu.

"Seni bırakacağımı mı sandın prenses?" Burnunu, iki parmağının arasına alıp canını acıtmayacak şekilde sıkmıştı bu cümlesinin ardından. Ölümün tadını tattıktan sonra tek bir mimiği bile hareket etmeyen Melodi, Orçun'a ufak tebessümlerle eşlik ediyordu.

Melodi'nin gülmeyi unuttuğunu düşünen Nilay, her ne kadar Orçun'la ilişkisini kıskansa da en yakın arkadaşının mutlu olduğunu görmesine değer olduğunu düşündü. Çünkü bugün belki de hayatına güldüğü son anlardan birinde olacaktı. O gün akşama kadar gülüp eğlendiler.

Kendisini az da olsa yaşadığı hayattan uzaklaştırabildikleri için seviyordu arkadaşlarını Melodi.

Orçun'la Nilay'ın bakışmalarından kendisine bir şey söyleyeceklerini anlayan Melodi, ikisini da birbirlerine yaptıkları işkenceden kurtarmak için direk konuşmaya başladı.

"Birbirinize bakmayı kesin ve ne söyleyecekseniz derhal söyleyin. " Az da olsa arkadaşlarına kızgın bir tonla seslenebildiği için kendisiyle gurur duymayı da ihmal etmedi küçük Melodi.

"Melodi'm nasıl başlayacağımızı inan hiç bilmiyoruz." Çocuk esirgeme kurumundan geldiklerini unutan Melodi, aklından çıktığı için kendisiyle ufak çaplı bir çatısmaya girdi.

Orçun'un söylediği cümleden sonra herkes derin bir sessizliğe gömüldü. Sessizliği bozan ise Orçun'un kaş göz işaretleriyle cesaretlenen Nilay oldu.

"Mel, ııı sen kendinde değilken, yani şey.." Nilay'ı daha fazla kıvrandırmak istemediği için dinlediği her şeyi onlara anlatmayı tercih etti.

-MELODİ-

İlk defa bir sabaha uyanmak istememiştim. Aslında ben capcanlı, bir çiçeğin yaprağını bile incitmek istemeyen, okulunda herkes tarafından sevilen 17 yaşında genç bir kızdım. Çenemin hemen altında biten siyah düz saçlarım, uzun zaman olmasa da kestirdiğim kırkmalarım insanların dikkatini safir mavisi gözlerime çekiyordu. Hemen hemen her erkeğin arzu ettiği bir kızdım ben 2 hafta önce. Şimdiyse hayatımın dönüm noktasındaydım ve ben ne yaparsam yapayım her şekilde boka saracak bir yaşamım olacaktı.

-Artık bölümler genellikle Melodi'nin ağzından yazılacak. Umarım beğenmişsinizdir. :) Asıl olaylar bundan sonra başlıyor. Senem

Sessizliğin Melodisi (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin