&&&בתמונה אליסון&&&
קנדיס
השבוע הראשון בבדידות אומללה מתחיל היום. אליסון וליסה כבר הודיעו להורים שלהן שאת רוב הזמן יבלו אצלי בכדי שלא אהיה לבד וקבעתי עם הרבה הורים לעשות בייביסיטר ואחד מהם אני לוקחת לגן היום.
"אז מה עם אבא, ביל ?" אני שואלת אותו כשהוא מביא לי את ידו במעבר החצייה. "הוא מצא אמא חדשה והקודמת עדיין בשמיים" הוא אומר ומשפשף את עיניו מעייפות בזמן שתיק הספיידרמן שלו מתנדנד מצד לצד."אז תשתדל לאהוב אותה כמו אמא אמיתית טוב ?" אני שואלת אותו מתכופפת אליו בכדי להביא לו חיבוק לפני שאני נפרדת ממנו בשער "אני אבוא לאסוף אותך בארבע!" "ביי הרפר!" צעקתו של ג'וני נשמעה לא רחוק ממני והוא נעמד באורח פלא שני צעדים ממני וצועק להרפר להיתראות. אנחנו מבחינים אחת בשני ולא אומרים מילה אני רק מסמיקה ומכניסה את ידיי לכיסי.
"את שומרת עליו ?" הוא שואל והולך לאופנוע שלו תוך כדי שמדבר איתי. "כן, אני מוצפת בבקשות הורים" אני אומרת ומגלגלת את עיניי בחיוך מיואש שגרם לו טיפה לצחקק, הוא עולה על האופנוע שלו וחובש את הקסדה שלו ונוסע מפה כאילו כלום, הגיוני כמה שאני שונאת אותו על זה ?!
• • •
כשאני מגיעה לבית ספר הדבר הראשון שאני רואה זה את ג'וני ואוברי מתנשקים, כמה פעמים עוד אצטרך לראות את זה. הם נפרדו מהנשיקה ואוברי קלטה שאניי מביטה בהם והמשכתי ללכת. ככל שאני מתקרבת יותר ויותר על פנים בית הספר אני רואה מישהו שמציק לליסה ואני רצה אליהם בכדיי לעזור לה.
אני רצה אליה במהירות ודוחפת ממנה את הילד הזה שהספיק להפיל אותה על הרצפה. "וואו וואו תרגעי" הוא אומר בנוחיות שמתאימה לילדים כמוהו, "תגיד לי להירגע כשאני אהיה עצבנית עכשיו אני סתם נגעלת ממך" אני אומרת לו ועוזרת לליסה לקום. "חרא בן אדם! בואי נלך מפה" אני אומרת לה בעצבים ומעבירה מבט נוסף על הילד הזה. לידו היה טלפון, כנראה הוא של ליסה. כשאני מרימה את הטלפון שלה נשלחת לה הודעה ממישהו אבל אין שם רק מספר,
050*******- תעדכני אותי בהכל
רשום והנחתי שזה אבא שלה או אמא שלה, אבל דיי מוזר שהם לא שמורים אצלה. אני מחליטה להניח את זה בצד במקום לנסות לשבור את הראש שלי על דברים חסרי תועלת.
אני נכנסת לכיתה ומיתיישבת בשקט אחרי שאני מאחרת בכמה דקות בגלל שהמנהלת תפסה אותי לשיחה.• • •
15:39
שאר היום מסתיים בסדר יחסית, לעומת כל הבכי שלי ליסה והערות המיותרות של אליסון. בדרכי החוצה מבית הספר נזכרתי ששכחתי את ספר המדעים שלי באחת המעבדות. חזרתי למעבדה ג' ולקחתי את הספר במהרה, "אז אתם באים היום נכון ?" הקול של ג'וני נשמע מחוץ לכיתה לפתע. "אני לא יודע, שמעתי שאחרי 11 יש הזיות מטורפות" ילד אחר אמר לו והיה נשמע דיי מהסס.
YOU ARE READING
נסיעה זוגית
Romanceמקום 5 ברומנטיקה 19.12.16 ג'וני בייקר נער בן 18 שמגיע לבית ספר חדש ובתוך יום מקבל לעצמו תדמית של הילד היפה, הנערץ, והמקובל, באותו זמן מגיעה גם אוברי נערה מסוכנת וחריפה מתאימה באישיותה לג'וני כך חושבים, אבל יש אחת, נערה שקטה שלא תופסת מקום בחיים של...