קנדיס
אני מגיעה הביתה ורואה את אבא יושב בטרנינג וטוחן אוכל. "אבא אתה לא יכול ליהיות ככה ! ותביא זה השוקולד שלי" אני אומרת ומרחיקה ממנו את הקערה של האוכל, "אף אישה לא תרצה אותי אחרי קייטי אז מה זה משנה !?" הוא מיתבכיין, כבר עבר שבוע מאז שסיפרתי לאבא את זה שקייטי נישקה גבר אחר. שהיתברר כאבא של ג'וני, כל השבוע הזה היתחמקתי ממנו אני לא יודעת למה אבל אני מרגישה שאני מאשימה אותו אכשהוא. דיברתי עם קרטר והוא אמר שהוא פשוט נגעל מאמא שלו, וליהיות אח שלי הייתה התקופה הטובה ביותר, איך שלא יכולתי להסכים ?אני היתקשרתי לאיידן ואמרתי לו שעוד עשר דקות אני אהיה אצלו לעבודה שאנחנו צריכים לעשות. אני אומרת לאבא להיתראות ומנש אותו בלחי וחוטפת לו כמה חטיפים מהיד ואוספת את התיק שלי עם החומרים.
"קנדיס" אני שומעת קול מאחוריי ואני מסתובבת אחורה בכדיי לראות את ג'וני. אני מגבירה את קצב ההליכה שלי אבל כנראה שהוא לא היה מהיר מספיק. "היי" אני אומרת לו ומשפילה את ראשי, הוא מביט עליי עם פרצוף כל כך כועס ואדיש איך זה יכול ליהיות. "מה יש לך ?! למה את מתחמקת ממני כל הזמן ?" הוא שואל, "אני לא יודעת, אולי זה בגלל אבא שלך" אני מתרצת לו משהו שדיי באמת נכון, "מבחינתי הוא כבר לא אבא שלי" הוא מכחכך בגרונו ומכניס את הידיים לכיסו, "אני מצטערת ג'וני אני סתם סתומה כזאתי" אני אומרת והוא צוחק מהערה שלי. הוא מחזק אותי חזק ונושק לראשי. "לאן את הולכת ?" הוא שואל, "לעשות עבודה עם חבר"
"איזה חבר ??" הוא שואל ויכולתי לראות את הוריד שעוד שנייה יוצא מהמקום, "תרגע זה איידן! הוא חבר טוב שלי והוא דיי דלוק על אליסון" הוא משלב את ידיו ובוחן אותי מכף רגל עד ראש. "מה ?" אני אומרת ומסמיקה ממנו בצורה אדירה, "אני רק מסתכל על הבחורה הכי יפה בעולם" הוא אומר ואוחז בידי, "כל עוד זאת אני אז מותר לך" אני אומרת לו ומתגאה בזה, "טוב אני לא אעכב אותך, ביי אישה שלי" הוא לוחש את שני המילים האחרונות באוזני, שגורמות ללחיי לבעור, אני חוטפת את פניו ומנשקת אותו בחוזקה, "אתה לא יודע כמה אתה-" "עושה לי את זה ?" "לא, מטומטם! ועושה לי את זה" אני אומרת ולאחר מכן צוחקת, "אולי אתה תקבע במסעדה בערב ואחר כך נלך אלייך ?" אני שואלת, ומשחקת בריצ'רץ של הג'קט שלו, "אני יותר מאוהב את זה" הוא אומר ומנשק אותי בחוזקה, לשונו מוצאת את לשוני והם מתמזגות בצורה מושלמת. "אני אוהבת אותך" אני לוחשת לו "ואני אוהב אותך" הוא אומר בחיוך שאני לא יכולה לעמוד בפניו!
• • •
18:45
אחרי שהייתי אצל איידן וסיימתי את העבודה הזו אני חוזרת הביתה ומתכוננת. אני עולה לחדרי ואוספת את שיערי לקוקו גבוהה, אני הולכת לארון ומוציאה משם חצאית ג'ינס מכופתרת שחורה, ג'קט ג'ינס דק וחולצת בטן תכלת עם פסים לבנים, ואני לובשת את הנעלי עקב השחורות שלי.
YOU ARE READING
נסיעה זוגית
Romanceמקום 5 ברומנטיקה 19.12.16 ג'וני בייקר נער בן 18 שמגיע לבית ספר חדש ובתוך יום מקבל לעצמו תדמית של הילד היפה, הנערץ, והמקובל, באותו זמן מגיעה גם אוברי נערה מסוכנת וחריפה מתאימה באישיותה לג'וני כך חושבים, אבל יש אחת, נערה שקטה שלא תופסת מקום בחיים של...