סצינה 2#

4K 155 39
                                    

כי הרבה מכן ביקשו!..

יה הנה סצינה מתחת חחחח....

• • •

לוק
(זה מתי שקנדיס בארץ עדיין)

"אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה לוק ?"

"אני בטוח" אני מאשר לרופא. אני יושב בחדר ניתוחים, על מיעה נעימה ויודע שפה הולכים להחליף לי את חלקי הפרצוף שנשברו בגלל המכות של קרטר ואני בטוח שכפוית הטובה הזאת קנדיס אמרה לו לעשות את זה. כשחזרתי הביתה באותו היום כל הפנים שלי היו נפוחות, אני הייתי מזעזע! ואני אחד שדואג לחיצוניות שלו לכן הייתי חייב לעשות משהו בנוגע לזה. "אני הולך להרדים אותך תספור אחורה מעשר בלב" הרופא אומר ואני עוצם עיניים, נותן לחומר להשפיע עליי...

• • •

אני מתעורר אחרי הניתוח אך עדיין לא יכול לראות את פניי החדשות. אני מרגיש כאב שמתשפט לכל עבר פניי ואני מנסה להחזיק את עצמי חזק מלצעוק.

כבר הכל מוכן! איך להיתנקם בקנדיס, איך להיתנקם בקרטר, והכי חשוב מכולם ג'וני! , הם הולכים לרדת כמו זבובים.

כעבור שבועיים
(פה היא כבר בברזיל)

"טוב לוק, הנפיחות כבר אמורה לרדת מפנייך. הסימנים הסגולים עדיין יהיו אבל פחות לעומת כמו ימים לפני, אז אני הולך להוריד את התחבושות. תשאיר את העיניים סגורות לכמה שניות ואז תפתח אותן לאט שלא תיסתנוור מהאורות. מוכן ?" אני מהנהן בראשי ועובר ממצב שכיבה למצב ישיבה. אני לוקח נשימה עמוקה ולוחץ את ידיי בחוזקה אחת כלפיי השנייה.

הרופא מתחיל להוריד רצועה אחת מהתחבושות, ואז עוד אחת ואז עוד אחת, עד שאין כבר אין עליי את התחבושת כולה. אני עושה את מה שאומר לי , לסגור עיניים ואחרי כמה שניות אני פותח אותן כבר מתרגל לאור, "לוק...התוצאות מרשימות ביותר" הוא מסתכל עלי בפליאה, רק גורם לי לרצות לראות יותר, "תביא מראה מהר!" אני מזרז אותו הוא רץ כמו צבי להביא לי. אני מביט סביבי לפני שאני מרים באיטיות את המראה ובוחן את פניי; יש לי אף סולד, עצמות לחיים, לסת מסוטטת, לא משהו שלא היה לי לפני אך עכשיו רואים זאת בבירור. "תודה רבה דוקטור, תצפה למיליון שבוע הבא"

"אין בעיה, אתה תישתחרר עוד יומיים רק בכדי שנוכל לראות איך אתה מגיב לתהליך"

כעבור שבוע

אני עולה על האופנוע ומתניע בשיא המהירות. עם כמה שאני עכשיו בהרבה יותר מבוקש על ידי בנות ממה שהייתי שרק מבקשות שאשאר במועדון וכל אחת מהן תיכנס איתי לתא, בכל זאת אני לא יכול להיסתדר עם העובדה שאח שלי הגדול שיכור באיזשהו מקום שאלוהים לא יודע איפה הוא, אבל מזל שאני כן.

אני מגיע לשם ומחנה את האופנוע בחוץ, אני נכנס למועדון NIGHT ZONE ששם אני מוצא את אלכס רוקד על הבר אחרי קריאה נואשת של כמה נערות שירד ויזיין אותם, פתטי!
אמא היתקשרה שאבוא לאסוף אותו אחרי שהוא היתקשר אלייה ואמר לה כמה הוא שונא את מלודי אחותנו הגדולה, והוא באמת שונא אותה אך היא יודעת שרק מתי שהוא שיכור הוא מודה בזה, אני מתקדם בצעדים מהירים לכיוון הבר אחרי סירובים שלי מבנות נואשות, "אלכס תרד משם!" אני צועק לו והוא לא שומע אותי. אני עולה על הבר ונותן לו סטירה, הוא נותן לי אגרוף בבטן ומעיף אותי כמה צעדים אחורה. "אתה עדיין חזק אה אח קטן" הוא אומר בגיחוך ועוזר לי לקום, אנחנו יורדים מהבר לאט ונותנים אחד לשני חיבוק אחים, אני פשוט לא אוכל לכעוס עליו בחיים!

"אני שיכור בוא נלך" הוא אומר לי ומסתכל עליי באור החשוך של הלילה, "לך ממני אתה לא לוק!!"

"אתה יודע שזה אני אלכס"

"אהה נכון מה קרה לפנים שלך ?" שיכור !! ,הוא שואל ודוחף את ידו לכיס שלו ומוציא משם את המפתחות לרכב שלו, "אתה לא נוסע באוטו אני מסיע אותך על האופנוע זה דבר אחד , ודבר שני אני עשיתי ניתוח לפני שלושה שבועות" הוא מהנהן קלות ועולה על האופנוע ומיתיישב מאחוריי.

• • •

כבר חמש לפנות בוקר וצלצול בדלת מעיז להעיר אותי מהשינה הרגועה שחוויתי. אני הולך לדלת מבלי להעיר אף אחד ופותח אותה, "ג'וני אוהו כמה זמן לא היתראנו" אני אומר לו והוא מסתכל עליי במבט לא מובן, ובוחן את פניי. "כן עשיתי ניתוח אחרי המכות של קרטר, מוצא חן בעינייך?"

"מאוד" יכולתי לשמוע את הציניות הנוטפת בקולו, ולראות את הברך המקפצת שלו שמראה בבירור שאין לו כוח למריחות שלי. "מה אתה רוצה?" אני שואל בזילזול וחיוך תחמני עלה על פניו, "יש לי הצעה בשבילך....."

• • •

בלי קשר- מי נראה לכם יותר חתיך ?! קרטר או לוק החדש ?

בלי קשר- מי נראה לכם יותר חתיך ?! קרטר או לוק החדש ?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

כל כך קשה להחליט!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

כל כך קשה להחליט!!

נסיעה זוגית Where stories live. Discover now