אני כל כך כל כך כל כך שמחה ומאושרת!
סיימתי את הסיפור הזה וזו התחושה הכי טובה בעולם, ורציתי להגיד שקנדיס וג'וני לא יחזרו כי הוא לא יכול לעזוב את ליסה ככה והיא לא יכולה לעזוב את לוקאס ככה, הם פשוט נסעו לחופשה קצרה,אם יש לכם שאלות תשאלו הכל אני אענה!
וווווווווו כתבתי סיפור חדש ושיחררתי פרק היום!!
לכו לקרוא אותו 'רגשות כמו פרחים' ואני אשים את התקציר:מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו...
יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש .
אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר לה...המקום היחיד בו היא עדיין יכולה להרגיש בטוחה.
יסמין ילדה שקטה שמפחדת לפתוח את פיה, גם אם יגידו לה משהו...היא לא תחזיר ,היא תתעלם ותמשיך בחייה כרגיל אבל לא בגלל שככה היא רוצה אלא בגלל שזו מי שהיא...שקטה וביישנית.סהר אגם ,ה׳באד בוי׳ של בית ספר,חסר היתחשבות ,לא אכפת לו מאף אחד...
החיים שלו ממש מושלמים ,כמו בסרט.
הוא משיג כל מה שהוא רוצה,גם אם זה בכוח,הוא לא רגיל שאומרים לו את המילה ׳לא׳.
הוא עובד בשיטת ה׳לזיין ולזרוק׳ ,הוא שותה ומעשן אך עם זאת יש לו כבוד לבנות.
לא אכפת לו מה אומרים עליו...הוא מסוג האנשים האלה שכל הבנים רוצים להיות כמוהו וכל הבנות רוצות אותו.• • •
"אתה שום דבר, אתה כל כך מגעיל שאתה שווה לזבל!" גיחוך מזלזל יצא מפיו, "מי את שתגידי לי שאני זבל?" הוא אומר ומתקרב כמה צעדים אליי, אני סבלתי מספיק בשהות שלו ועכשיו אני מדברת!, "סהר אתה מגעיל אותי, אתה הכי הכי מזעזע שהכרתי ואני מקו-" "תסתמי כבר!" דיבורי נקטע ברגע שהרגשה חמימה עטפה את שפתיי, ואלו היו שפתיו...וככה זה נראה, ואני נורא אשמח אם תלכו לקרוא אותו, וכן כן אני יודעת שיש לי בעיה שאני מוחקת סיפורים כרונית אז בואו נתעלם ונהנה מהרעיונות האלה!
לכו לקרוא אותו ולהצביע לו אני אשמח ממש תוסיפו אותו!
מעריכה אותכם כל כך ומודה לכם על הכל!
ביושים ושבת שלום!!😘😘נ.ב - שמתי את התמונה כי אהבתי אותה 😂😂
YOU ARE READING
נסיעה זוגית
Romanceמקום 5 ברומנטיקה 19.12.16 ג'וני בייקר נער בן 18 שמגיע לבית ספר חדש ובתוך יום מקבל לעצמו תדמית של הילד היפה, הנערץ, והמקובל, באותו זמן מגיעה גם אוברי נערה מסוכנת וחריפה מתאימה באישיותה לג'וני כך חושבים, אבל יש אחת, נערה שקטה שלא תופסת מקום בחיים של...