זה בעצם משהו חדש שאני מנסה, זה סצינות קצרות מנקודות מבט שונות, אבל לא יהיה של ג'וני וקנדיס כי כבר אנחנו יודעים מה איתם, בעצם בכל סצינה יהיה חיים של מישהו שאני לא אראה בדה"כ בסיפור עצמו, וזה יהיה ניסיון, אם יהיו הרבה הצבעות, תגובות (על כל מיני- מה שעולה לכם בראש מהסיפור, ועל כך אם אתם רוצים שאמשיך את הסצינות), וקריאות בפרקים 1-8 וכולל זה ! אני אמשיך, ותאמינו לי זה שווה את זה !!
זה סצינה מנקודת המבט של אוברי
• • •אוברי
(ה.כ- זה קורה באותו יום של הפרק הבא שתראו)
"תעזוב אותי!" אני צורחת בחוזקה ומרגישה איך הגרון שלי עומד להישרף מכך, "לא לפני שתיתני לי כבוד בבית הזה כמו שמגיע לי!" הוא צועק בקולו המגעיל, הוא אף פעם לא ככה.
"אני לא אכבד אותך בחיים ,תיסתכל איך אתה מתנהג אליי!!""תסתמי את כפוית טובה!" הוא צועק בחזרה. לפתע הוא הפסיק הכל. הפסיק לצעוק, הפסיק לזוז והיה נראה כמו אחוז טירוף. הוא הביט לצדדים ועיניו נתקעו על כוס הוויסקי שלו. הוא היה שיכור, אני בטוחה. הוא אסף אותי מידי ולקח את הכוס היקרה וניפץ אותה בדיוק עם מפרק ידי. נאנקתי מכאב, לא יכולתי לנשום, "אההה! דרק בבקשה אני מתחננת אני אחותך תפסיק!"
"עד שלא תלמדי לכבד אותי את יכולה להיתחנן עד הבוקר!" והוא שובר עוד כוס הפעם על ידי השנייה. שתיהן מדממות מחתכים, סגולות, אדומות ומגעילות ועיניי ננעצו בו כאדר נפלתי על הרצפה ונותנת לידיי לדמם בשקט.
אני ודרק...אחי הגדול. אנחנו גרים ביחד כבר 6 שנים, אני בת 17 והוא 23. עברנו למקום רחוק מההורים שלי כשהוא היה בן 17 ואני בת 11 כי אמא ואבא שלי תמיד היו רבים עד שזה הגיע לרמה כל כך קיצונית שהוא חנק אותה, עד שהוא החליט שזה לא מה שהוא רוצה בשבילי או בישבילו, הוא לא רוצה שיהיו לי סיוטים בלילות על כך שאמא סובלת עם אבא.
כבר מלפני שנתיים הוא התחיל להכות אותי כי הוא חושב שאני מרשה לעצמי יותר מדיי ובגלל שאני מתנהגת כמו זונה. כמות הפעמים שאמר זאת באמת גרמה לי לפקפק בזהות שלי. אני מכובדת ? אני זונה ? אני עוברת מדלת מדלת ? כמו שהוא אומר. אני מתחילה לשתות ואז אני צועקת ומקללת אותו והוא ידוע בגלל הפתיל הקצר שלו שזה מה שגורם לו ליהיות חסר רחמים כל כך כלפיי.
לפני 6 שנים
"אוברי, אוברי קומי" קול לחוץ מעיר אותי. אני פותחת את עיניי ומסתכלת בשעון הקיר הורוד שלי, 3:57, דרק נעמד מולי עם חמש מזוודות בצד ואני מביטה בו מבולבלת מכל מה שקורה כרגע "לאן כולנו הולכים ?" שאלתי בנימנום והרמתי את ראשי מהכרית.
YOU ARE READING
נסיעה זוגית
Romanceמקום 5 ברומנטיקה 19.12.16 ג'וני בייקר נער בן 18 שמגיע לבית ספר חדש ובתוך יום מקבל לעצמו תדמית של הילד היפה, הנערץ, והמקובל, באותו זמן מגיעה גם אוברי נערה מסוכנת וחריפה מתאימה באישיותה לג'וני כך חושבים, אבל יש אחת, נערה שקטה שלא תופסת מקום בחיים של...