פרק 17 - טעות? הופך ל- טעויות ?

4.4K 193 11
                                    

10:34

אני הולכת בין כל הילדים שמתרכזים סביב אדם אחד - ג'וני. אני מגיעה לשם ורואה אותו מעשן בכבדות עם כמה נערים שנראים כמו עבריינים לא קטנים, מקועקעים מפה עד להודעה חדשה, ברגע שאני מגיעה לג'וני הוא נראה כל כך אדיש, כל כך רגוע כאילו גם אם הייתה פצצת אטום הוא היה נשאר באותו מקום.

"ג'וני?" אני שואלת אותו ובתנועה של הנפת יד אחת שלו כולם זזים והולכים משם, איזה טעות אני הולכת לעשות! "מה ?"
"מה ?, זה כל מה שיש לך להגיד לי ?" אני שואלת בגיחוך, ברצינות ! זה כל מה שיש לו להגיד לי ?! 'מה'.  לעזאל אני לא ראיתי אותו כמעט שנה שלמה! אני היתגברתי עליו בעזרת מירון, ועכשיו במקום לדבר עם אהבת חיי שנמצא רק במרחק שעות טיסה ממני אני נמצאת בחצר בית הספר עם ג'וני שכנראה לא מזיז לו שריר ולא חצי זה שחזרתי!

"מה את רוצה שאני אגיד לך ?" הוא אומר ומכבה את הסיגריה שעישן עד שניהייתה קטנה.  הוא קם מעליי ועומד על רגליו, הוא גידל את השיער הבלונדיני שלו שגדל ליהיות טיפה מלא יותר, זיפים בטח של כמה שבועות, שכל כך רציתי להרגיש על פניו. "מה יישתנה ?" אני שואלת ומרימה את ראשי אליו, "את ואני" , הוא הולך מפה משאיר אותי עם דמעות בעיניים, לא ככה רציתי את זה, "ג'וני חכה שנייה" אני קוראת לו והוא נעצר במקומו.

ג'וני

לעזאל למה אין לי עור של פיל לידה?! למה אני עושה כל מה שהיא אומרת לי!!

היא מגיעה אליי בריצה ובאותה שנייה הטלפון שלה מצלצל, אני נעמד שם לכמה שניות עד שהיא עונה לו, "היי מירון" מירון ?

"כן הגעתי... גם אני מתגעגעת אלייך" היא אומרת לו ואני עדיין לא מבין במי מדובר, אבל אני לא אוהב את הכיוון שהשיחה הזו הולכת אליה.  "גם אני, נדבר אחר כך אהוב שלי" אהה הבנתי.. ככה ? ככה היא שוכחת אותי ?! איזה אידיוט אני!, היא אמרה בפירוש שהיא לא מחכה לי ואני כמו מפגר מאשים אותה במקום את עצמי, איזה טעות עשיתי!

לפני שמונה חודשים

היא עוזבת את הבית ואני נכנס אליו בטריקת דלת, אני רוצה לשבור את כל הבית הזה אני משתגע! "ג'וני" אמא אומרת ובידיה הרפר, "מה ?" אני אומר בהיתנשפות ומיתיישב על הספה בעצבים, "תישאר קצת זמן עם הרפר, אני יוצאת לסידורים ואחרי זה אני צריכה להגיד לך משהו כשאחזור" אני מהנהן את ראשי והרפר באה אליי, ומיתיישבת על ברכי. אפילו היא לא ממלאה את הלב שלי כרגע.  "אתה יודע ג'וני" היא מתחילה לדבר ואחרי זה אמא הולכת, היא לוקחת את השרוך שקשור לג'קט שלי ומכניסה אותו לפה, והיא מוציאה אותו כי אומרת שזה מגעיל. "טוב לא בדיוק אמורים לאכול את זה"

נסיעה זוגית Where stories live. Discover now