פרק 28 - לתוך הכרית והשמיכה

2.9K 153 4
                                    

לפני שנה וחצי

"לוק החברים שלך נחמדים ?"

"אממ בערך, הם דיי בוטים אבל לא משנה תיהיי צמודה אליי והכל יהיה טוב , בסדר ?"

"בסדר" אני אומרת בחיוך ונותנת לו עוד נשיקה רכה בשפתיים.
כשאנחנו מגיעים לשם, למין מקום מואר כמו פארק נטוש מלא במנורות. היו שם ארבע בנים ; אחד מהם ,מהמנורות הבוהקות, הצלחתי לזהות שיש לו שיער טיפה מתולתל ועיניים שחורות , לשני יש שיער כחול ועיניים יפות בסך הכל.., לשלישי יש שיער מעט שטני נוטה לכיוון המאדים עם עיניים ירוקות , ואחד עם שיער בלונדיני חלק שגולש טיפה אחורה ועיניים כחולות כמו הים תפס את תשומת הלב המרבית שם...

"היי גברים" לוק אומר להם ונותן לכל אחד מהם חיבוק גברי, בסוף הוא נעמד לידי שוב ומציג אותי בפניי כולם וכל אחד שורק או אומר אמירה אחרת רק אותו אחד עם השיער הבלונדיני שותק ומעשן את הסיגריה שלו ומדיי פעם בוחן אותי. "קנדיס זה קורי" הוא מצביע על הילד עם השיער המתולתל, "זה בייס" הוא מצביע על הילד עם השיער הכחול. "וזה ריק " מצביע על הילד עם השיער השטני שנוטה לאדום, "וזה ג'וני" ג'וני ? שם מצחיק... הוא מחייך טיפה וחוזר להיתעסק בסיגריה שלו, כמו בשאר החמש דקות. "מה קרה לוק החלפנו את כל הזונות באחת קבועה ?" שואל ריק הזה בבוטות וגורם לשאר החבורה לצחוק.  "תסת-"

"אני לא זונה! ואני לא יודעת מה לוק עשה בעבר אבל זה שייך לשם ושם זה יישאר, ותשמור על הפה שלך לידי. בגלל זה פחדתי לבוא, אתה רוצה שחברים שלך יקלקלו אותי ?" אני קוטעת את לוק שהיתכוון לדבר וכל החברים שלו היסתכלו עליי כאילו מופתעים מאיזה אומץ יש לי לענות לו. "מה פתאום הם סתם מפגרים אל תתייחסי" הוא אומר ומחבק את גופי ומניח נשיקה על ראשי.

• • •

"חסר וודקה, לך לקנות ג'וני תורך" לוק אומר לו ומצביע על הילד בעל השיער הבלונדיני. "קנדיס בא לך לבוא ?" הוא שואל ועיניי נפערות במעט צופות בו עושה את הפעולה הפשוטה של למעוך סיגריה שגורמת לו להיראות כל כך מסוכן ויפה, "כ-כן ב-טח" אני קמה ממקומי ומנקה את ישבני מחול.

כשהיינו כבר במרחק מכובד משאר החבורה ג'וני משך בידי והוביל אותי במהירות לאיזושהי סמטה, הוא הצמיד את גופי בחוזקה לקיר ועיניו נפגשו בעיניי, הוא לא צלול! הוא שיכור! "ראיתי יותר יפות ממך!" הוא אומר ומניח נשיקות שיכורות על פי ועיניי כבר מתחילות להיטשטש מדמעות, "אבל אף אחת לא הייתה כזאת תמימה כמוך!" הוא דוחף את ידו לכיס מכנסו ולוקח משם קפסולה שדומה לעוד כמה שהיו שם ובכוח דוחף אותה לפי, "די!" אני צועקת ובועטת בול במפשעתו מה שגורם לו טיפה להיתקפל אבל לא לשחרר מידי, רק אחרי כמה רגעים במאבק שנמשך לנצח אני מרגישה את הקפסולה שמתחילה לפעול עליי והחשיכה עוטפת אותי...

נסיעה זוגית Where stories live. Discover now