פרק 25 - X רדוף

3.2K 155 10
                                    

אני נוסע לשיין לברר אם קרה משהו ב24 שעות האחרונות עם לוק ולב, הדברים שסבא שלה אמר לא עזבו אותי , שהוא רוצה אותה
ואני לא יודע במלוא הביטחון מי זה הוא אבל כבר יש לי כמה ניחושים..

"היי ג'וני" הוא אומר וחוזר לשולחן הישיבות הארוך והמפואר, "אתה יודע על משהו שקרה בזמן האחרון עם לוק או לב?" הוא בודק במחשב שלו כמה דברים ועיניו נפערות למה שראה שם, "מה מה קרה ?!" הוא מסתכל אליי עם מבט רדוף אחד שבחיים לא יצא לי מהראש עכשיו, " לוק...הוא.... בדרך להרוג את..."

קנדיס

"סבתא אנחנו נעבור את זה אני מבטיחה!" אני אומרת לה והדמעות נעמדות בעיניי, זה קשה לעמוד בפניי מישהו ולהעמיד פנים שאתה חזק בשביל עצמך וגם בשבילו.  "אני אוהבת אותו כל כך קנדיס , הוא היה אהבת חיי! עם כל מה שעברנו, מה אבא שלך יגיד! קנדיס אנחנו חייבות ליהיות חזקות" היא אומרת ומנגבת את הדמעות שזלגו להן.

סבתא היא מודל בישבילי תמיד ידעתי שלא אהיה כמותה אבל בכל זאת ניסיתי ולראות אותה בוכה לא עושה לי טוב, היום בצהריים כשבאתי אליה אחרי בית ספר היא עוד לא ידעה על סבא אמרתי לה שהוא נשאר לישון איתי ועם אבא כי הוא רצה להשלים פערים, ותחושת האשמה רדפה אותי ועכשיו הגענו לזה.

• • •

הגעתי הביתה והנחתי את המפתחות של האופנוע על המיטה שלי בזילזול והחלפתי לפיג'מה של גופית ספגטי לבנה ושורט גומי אפור, לבשתי גרביים עבות ולבנות ואספתי את שיערי לקוקו גבוה וירדתי למטה רואה את אבא שוחה בניירת. "איך אתה ?" אני שואלת אותו ומיתיישבת לידו, שמה את זרועי על כתפו.  "דיי בסדר אני מתכנן את ההלוויה של סבא" אני מהנהנת את ראשי ומניחה את זרועי סביב ראשו, "רוצה צהריים ?" אני שואלת והוא מהנהן כמו ילד קטן. הוא מנשק את הלחי שלי ואני ניגשת למטבח מוציאה דג מהמקפיא, מתבלת אותו והולכת לשים אותו בתנור.

אני אוספת את הטלפון מהתיק שלי ועולה לחדר, מדברת עם ג'וני בהודעות -

היי

היי

קרה משהו ?

אממ לא, למה את שואלת ?

כי בדרך כלל אתה אומר לי היי נסיכתי

סתם שחכתי

איפה אתה ?

בעבודה

תשלח לי את הכתובת אני באה

לא לא אני אבוא אלייך. עשר דקות אני שם

לא אל תצא אני אבוא אלייך

קנדיס די! עוד עשר דקות אני כבר אצלך

ג'וני אל תגיד לי די!

אז סתמי כבר אמרתי

ג'וני אל תדבר אליי ככה אני לא אחד מהחברים שלך אידיוט

וגם אני לא אז תלמדי איך לדבר אליי!

עזוב אל תבוא בכלל

אני כבר בדרך

"שימות" אני ממלמלת לעצמי וזורקת את הטלפון לצד.  אני מחבקת את רגליי לגופי צמוד ומבחינה בתמונה שלי ושל סבא שמונחת על השידה, אני לוקחת אותה ונכנסת מתחת לשמיכה שוב, אני מסתכלת טוב טוב רואה את העובדה שאף פעם לא הייתי באמת הנכדה שלו. לו יש עיניים שחורות ולי יש עיניים כחולות, לו יש עור שחום ולי ויש עור לבן, החיוך שלו מושלם ואני מחייכת רק עם קצוות פי, אני אוהבת אותו כל כך ולא מבינה איזה אדם רע וקטן היה מוכן לעשות את זה אבל מה שאמר רודף אותי ולא נותן לי מנוחה! מי זה הוא ?? מה הוא רוצה ממני! אם המחשבות האלה נרדמתי כשהתמונה שלי ושל סבא קרובה לי ללב...

• • •

חום גוף של מישהו שנצמד אליי מעיר אותי מהשינה הקצרה שלי, ואני פותחת את עיניי ומסתובבת בכדי לראות שזה ג'וני, "תלך אני לא רוצה לדבר איתך" אני אומרת וקמה באיטיות. "חכי רגע קנדיס" הוא אומר וקם גם כן, "מי אתה חושב שאתה ?!" אני צועקת עליו כשהוא מנסה להחזיק בידיי שארגע ואני מרגישה שאני כבר משתגעת. "את לא יכלת לבוא פשוט אנחנו מפוצצים בעבודה" הוא מסביר את עצמו אבל מאיזשהי סיבה אני לא מאמינה לו, אני חושבת שיש משהו יותר לעבודה הזאת שלו שהוא לא מספר לי. "אתה בוגד בי נכון ?" אני אומרת בהתחלה בלחישה, "לא !"

"שקרן ! אתה משקר לי! אתה לא אוהב אותי" אני צועקת ודמעות מתחילות להציף את עיניי, "תלך מפה חתיכת בן זונה !" אני צועקת עליו באכזריות ובלהט הוא מביא לי סטירה...ראיתי את הכאב בעיניים שלו את הכאב עליי, ואת הכאב עליו לא יכלתי לעשות את זה יותר. אני מתקדמת אליו, שפתיי מרפרפות על שלו בהתחלה ואני מביטה בעיניו והאצבעות שלו מכוונות את פני לשלו ושנייה לאחר מכן הוא תופס בפניי והשפתיים שלו מתרסקות על שלי, לשונו פולשת לפי וידיי מוצאות את שיערו ואוחזות שם וידיו מוחצות את ישבני, הוא מצמיד אותי לקיר וידיו בולמות את המכה, איברו מוצמד לאיברי ואני מזיזה את האגן שלי בכוונה, "אל תעשי את זה" הוא אומר בחיוך חרמן. "את מה ?" אני אומרת ומשחקת את עצמי ראש קטן הוא מוריד אותי מהקיר ומתנתק ממני, "אני מצטער" הוא אומר וידיו נמצאות על מותניי, עיניי נעצמות וכבר כמה דמעות זולגות מהן ואני מתגלשת במורד הקיר. "אני צריכה לספר לך משהו" אני אומרת לו ועיניו מצתמצמות והוא יושב לידי. "אני -" אני מתחילה לומר אבל נעצרת כשאני נזכרת באותו לילה אני מנסה בכוח להשכיח את המקרה וחוזרת לדבר. "את מה ?" הוא מאיץ בי ומניח את ידו עליי, "אני בהריון"

______________________

לא לשכוח להצביע ולהגיב!!

פרק קצר יודעת ! 😎

נסיעה זוגית Where stories live. Discover now