פרק 20 - רגשות ומעשים מהעבר

4K 200 26
                                    

קנדיס

"איך ידעת שאני פה ? ותמחק את התמונה" אני אומרת ומתקדמת לעברו, אני מנסה לדחוף אותו אחורה ואיכשהו לקבל את הטלפון בכדי למחוק אך היד האחרת שדאגה להרחיק אותי במעט נשמטת ממני ואני נדחפת ישירות לחזה השרירי שלו. אנחנו צמודים...צמודים מדיי והוא מלטף את הלחי שלי ומתחיל לנשק בקלות את צווארי. אני מתענגת על כל שנייה, אני מרגישה שאני חייבת אותו, אני לוקחת נשימה עמוקה ועוצרת את הפעולה. "רגע!" אני אומרת בשקט, "יש לי חבר"

"אז ? לי יש חברה" הוא אומר בפשטות כאילו היא חפץ. "אתה לא אוהב אותי ג'וני אתה אמרת לי את זה בפירוש אתמול כנראה שזה נכון.." אני אומרת ומתקדמת לכיוון הדלת בכוונתי לצאת. "חכי" הוא אומר ומתעסק שתי שניות בטלפון שלו, "מחקתי" הוא אומר ומעלה לי חיוך על הפנים שעדיין אכפת לו מהבקשות שלי.  "אני מתגעגעת לג'וני הקודם, לזה שלא הכאיב לי כל כך כמו שהוא עכשיו, לזה שדאג לי במשך הזמן, לזה שהרגיש משהו כלפיי" אני אומרת לו והוא מתקדם צעד לעברי, "הוא לא קיים כבר קנדיס , תשלימי עם זה"

"תאמין לי שהשלמתי, פשוט אתה מבין שאת הג'וני הקודם אהבתי ?" אני אומרת ועיניו נפערו, "את..אהבת אותי ?" הוא שואל ומתקדם אליי במהירות בחיוך הכי גדול שיכל למתוח על פניו, "כן, אבל אני הישתנתי ואתה הישתנת , כך אמרת"

"כי זה נכון, אבל זה לא אומר שהפסקתי לאהוב אותך, גם" הוא אומר, אני מרימה את ראשי ותקווה זורמת בליבי שוב כשהוא מצמיד את שפתינו גורם לי להיתעמק יותר ויותר. הוא מחזיק ביריכיי ומלפף אותם סביב גופו, הוא מצמיד אותי בחוזקה לקיר וטורף את פי כאילו היה אוכל שלא ראה מיליון שנה. ואני טועמת משפתיו המעושנות מסיגריות באותו צמא, אנחנו מתנתקים אחת מהשני בלי רצון ומחייכים כמו טיפשים, אני נושכת את השפה התחתונה שלי מלחץ, "אל תעשי את זה" הוא אומר בחיוך, "את מה ?" אני שואלת בילדתיות, "אל תנשכי את השפתיים שלך, רק אני אנשך אותם" הוא אומר ובאמת נושך אותם, "אוו!" אני אומרת ומחזיקה בשפתי והוא מתחיל לצחוק ומשחרר אותי מאחיזתו. אני נעמדת על רגליי והוא מעביר פיסת שיער אל מאחוריי אוזני, "אז..חברים ?" אני שואלת אותו ומרימה את הזרת שלי, "מה זה חברים ?! תתפשטי!" הוא אומר ואני מתחילה לצחוק, "לא סתם חברים!, נשואים!" הוא אומר ומנשק שוב את שפתיי...

• • •

ג'וני

אני קם בבוקר אחרי אין ספור שעות עבודה אצל שיין, וכל מה שהעביר לי את הזמן זה לחשוב שסוף סוף אחרי כל כך הרבה זמן אני וקנדיס זוג. היא עושה לי טוב , היא משמחת אותי, היא מבינה אותי, אבל היא לא משנה אותי. אני הרגשתי ממש רע כשהיא עזבה ולא עשיתי בשכל שהשארתי בלב שלי עד כמה כועס הייתי. ביליתי את הזמן עם הילי , היא חמודה אני לא אומר שלא, אבל היא כל כך צעירה שאני מרגיש שאני יוצא עם ילדה בת 10, וזה לא הגיוני!

נסיעה זוגית Where stories live. Discover now