פרק 9 - איזשהו שלב

6.9K 295 77
                                    

קנדיס

אני יוצאת מהכיתה אחרי ג'וני והולכת לאן שהוא הולך, פונה לאן שהוא פונה, וסוערת בדיוק כמו שהוא סוער, "ג'וני מה יש לך ?!"

אני צועקת לו בדיוק ליד הדלת של חדר השרת. אני הולכת אחריו ולפתע הוא נעצר מול דלת החדר, ראיתי את אגרופיו מתקפצים ולרגע אחד הוא היסתובב אליי ואחז בידי בחוזקה ומכניס אותנו במהירות לשם וסוגר את הדלת, "למה יצאת מהכיתה ככה ?, מה עשיתי ?" אני לוחשת, כבר לא יכולה לדבר.

ג'וני

"מה עשיתי ?" היא שואלת בלחישה. אני כל כך משוגע על הדיבור הזה, היא כמו ילדה קטנה שזה כל כך חמוד, אני עוד שנייה מתפקע פה מצחוק אבל עם זאת אני כל כך עצבני שאני מרגיש כאילו הורידים שלי הולכים להיתפוצץ. "אני יצאתי מהכיתה כי את מחליטה שכל בחור שני שאת רואה את קופצת עליו" אמרתי לה בעצבים וחבטתי בקיר מאחוריה "ג'וני מה פתאום זה ממש לא ככה ! זה היה חלק מההצגה"

"טוב אז לא היה נראה ככה באותו רגע"

הייתה שתיקה קטנה. הבטתי לריצפה והיא התחילה לרקוע בעצבנות את רגלה על הריצפה בחוסר סבלנות.

"פשוט תגיד את זה !" היא לפתע אומרת וחוזרת להביט בי. נמאס לי שזה כבר ככה!
"להגיד מה ?!"

"תגיד שאתה מקנא, תגיד שאתה מרגיש כמו שאני מרגישה, תגיד שאתה מוצא בי משהו כמו שאני בך. בסופו של דבר ג'וני אני ואתה חושבים אותו דבר" למה היא תמיד צודקת?, זה ברור שאני מרגיש משהו, אני מקנא בכל מבט שלה לבן אחר, אני מוצא בה שהיא מהממת אבל יש לי מחויבויות אחרות, ואחת מהן זו התדמית שלי, ויש גם את לוק...

"לא קנדיס. את חיה בעולם הקטן שלך שיקרה בינינו משהו" מכל השקרים שיצא לי לפלוט זה היה הקשה ביותר. יצאתי מהחדר והיא לא טרחה לרוץ אחריי כמו פעם קודמת, כמה שרציתי שהיא תעשה זאת שוב...

• • •

יום למחרת

קנדיס

16:23

ליסה ואליסון הלכו הביתה להביא בגדים חדשים ואני נשארתי בבית כי את האמת אין לי ממש כוח ללכת לבית ספר. היום הרפר אמורה להגיע והדבר האחרון שאני רוצה להיתעסק איתו זה ג'וני אחרי מה שקרה אתמול. נמאס לי שאנחנו כמו מין סוג של חתול ועכבר מעוות.

אוף די קנדיס למה את מענה את עצמך ככה?! למה את ממשיכה לספוג מכות כל פעם שאת רואה את אוברי ואותו מתנשקים?
פשוט תגמרי עם זה!

פעם ראשונה שאני אומרת לעצמי משהו נכון. פעם ראשונה שהקליע פוגע במטרה.
אני באמת הולכת לעשות את זה ? אני באמת הולכת לגמור עם זה ? איתו ?
הרבה אנשים עושים זאת היום, זה כמעט נהפך לדבר נורמלי בימינו.

נסיעה זוגית Where stories live. Discover now