פרק 5 - זיקית

8.7K 355 34
                                    

&&&בתמונה ליסה&&&

קנדיס

קמתי מוקדם בבוקר לשם שינוי.  כבר לא יכולה לחכות לנסוע באופנוע היום, ועוד של ג'וני. אני לא יודעת מה קורה! זאת אומרת יש משהו מוזר בינינו, מדיי פעם אנחנו צוחקים ואנחנו בקושי מכירים, אנחנו לפעמים נכנסים למקומות עמוקים מדיי מבחינת דיבור, ולפעמים הוא לגמרי מתעלם ממני.

אני הולכת לשירותים ומצחצת שיניים, שוטפת פנים כרגיל, והולכת לארון מתחילה להיתארגן. הוצאתי חולצה לבנה וארוכה עם שרוכים מקדימה, שורט ג'ינס בהיר ואני נועלת את הוואנס השחורות שלי.

 הוצאתי חולצה לבנה וארוכה עם שרוכים מקדימה, שורט ג'ינס בהיר ואני נועלת את הוואנס השחורות שלי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


סיימתי להיתארגן סוף סוף ויצאתי מהבית. עוד רבע שעה מתחיל בית ספר ואני מקווה שג'וני יגיע בזמן.
דקה עוברת.
עוד שתיים.
ועוד שלוש. והו עוברות עד שהשעה כבר שמונה ועשרים. מטומטמת! מה חשבת ?! שג'וני האליל של בית ספר יבוא לאסוף אותי לבית ספר. גיכחתי במרירות וידעתי שלא אגיע לשיעור הראשון שלי.

התחלתי ללכת לכיוון בית הספר והבטתי בטלפון, 8:50. רטנתי בעצבים והלכתי לכיוון השער ליבי התחיל לפעום בחוזקה ברגע שראיתי את ג'וני נשען על האופנוע שלו ונראה עצבני. לידו חונה עוד אופנוע והפעם ממנו יורדת אוברי, היא מניחה נשיקה טובענית על שפתיו והם נכנסים לבית ספר באיחור של חצי שעה.

הלכתי מאחוריהם דיי עצבנית על ג'וני ואוברי שלא הבחינו בי. הגעתי בדיוק בזמו להפסקה ונכנסתי לכיתה בלי שהמורה תראה.
"קנדי שלי!!" אליסון קופצת עליי משום מקום, "היי" אמרתי לה ביובש וחייכתי מעט . "טוב שלא אמרת לי בואי תשתי בריכה" "מה זה קשור ?" "דפקת לי עכשיו ייבוש" היא אמרה כאילו מובן מאליו? "בטח" אני אומרת לה ומהנהנת כל הדרך למקומי.

"מה קרה?" היא שואלת אותי, אוף בכלל אין לי כוח לספר לה, אני מתביישת יותר מדיי אבל היא החברה הכי טובה שלי ואני מספרת לה הכל מגיל חמש.  "אתמול היה לי רגע מצחיק ואמיתי עם ג'וני צחקתי איתו קצת, ואני יכולתי להישבע שלרגע היה בנינו משהו.

אבל הנשיקה שלו עם אוברי היום הוכיחה לי אחרת" אני מסכמת את הדברים בקצרה ואת האמת כאב לי לחזור על זה. היא נראית בדיוק כמו שלא רציתי שהיא תיראה, אדישה לגמרי, ולא כמו כל דבר אחר שהיא לפעמים  מופתעת. "אולי זה עדיף, במילא אומרים שהוא טיפוס שחצן ולא נעים אולי קצת מסוכן" היא אמרה בזמן שהיתיישבה בנונשלנטיות לידי ושיחקה בידיה.

נסיעה זוגית Where stories live. Discover now