לפני יומיים
"שלום" אני אומרת בחיוך לקופאית ומוציאה מהארנק שלי חמישים. "עשרים וחמש ומזל טוב יקירה" היא אומרת וקורצת, אני נותנת לה את הכסף ויוצאת מהחנות. אני מיתיישבת על האופנוע מבחינה כמה דקות בדבר הבא שייבחן מה יקרה איתי.
אני מגיעה הביתה ואחרי זה מודיעה לאליסון וליסה שיבואו למקרה שאצטרך את הכתף הזאת לבכות אליה..
• • •
"זכרי ליסה פס כחול שלילי, פס ורוד חיובי" אני אומרת לה מקווה שלא תעשה טעות, לוקחות לה כמה שניות טובות של מריטת שיער ולבסוף היא מהנהנת את ראשה באיטיות, "פס ורוד, את בהריון מ..."
"כן אל תגידי את השם שלו!" אני מבקשת מאליסון והדמעות נעמדות בעיניי. אנע מרגישה את תחושת המחנק מטפסת בגרוני והבחילה לאט לאט מגיעה. "מה אני אעשה ?!, מה ג'וני יגיד ?" אני מתבכיינת כרגיל כשיש מיליון אחד פיתרונות לבעיה הזאת, "נתחיל בזה שתספרי לו ואחרי זה תלכי לעשות הפלה, את לא רוצה את הילד של לוק!" ליסה מכניסה בי היגיון ואני יושבת על המיטה סופגת את הבשורה הרעה ובכלל תוהה איך לספר את זה לג'וני בלי שמישהו ייהרג...
הווה
"ואת רוצה לשמור עליו ?" הוא שואל וגבותיו מתכווצות בבילבול, "בטח שלא! כלומר....אני לא יודעת !" אני זורקת את זה לאוויר והוא נעמד אחריי, "את תפילי אותו וזה סופי!" הוא אומר וחלק בלב שלי נשבר לדעת שהילד הזה ימות לא משנה אם הוא של לוק. "למה אבל ?" אני שואלת אותו וידי נוגעת בפניו והוא מתרככך למגעי. "כי זה הילד של לוק שנמצא שם! ולא שלי"
"אבל הוא גם הילד שלי מה שאומר שהוא שלך"
ג'וני
"אבל הוא גם הילד שלי מה שאומר שהוא שלך" עם כמה אני הייתי מת שזה יהיה הילד שלי בתוך הבטן שלה זה עדיין לא מתקבל על הדעת, "מחר אני בא לאסוף אותך לתור אצל הרופא אנחנו נעשה הפלה ונמשיך בחיים שלנו" אני אומר וקצוות פיה מתעקלות, "מה מצחיק ?"
"לא מצחיק.. חמוד, איך שאתה דואג לזה" היא אומרת ומוציאה בפניי לשון ורודה וקטנה. "אני דואג למה שיקרה כשאני אראה את הלוק הזה שוב" אני אומר ותוך כדי סוחב אותה למיטה שלה. "אני מצטערת אדון בייקר אבל אני החלטתי ליהיות נזירה"
"נזירה ?"
"כן זה אומר בלי בנים, ובלי משגל" היא אומרת ובו זמנית מנשקת כל קובייה בבטן שלי, אני הופך אותה כך שהגוף שלי מעל הגוף הקטן שלה ואני עכשיו מנשק את צווארה. "חכה שנייה" היא אומרת והולכת לארון מוציאה משם משהו ויוצאת מהחדר.
YOU ARE READING
נסיעה זוגית
Romanceמקום 5 ברומנטיקה 19.12.16 ג'וני בייקר נער בן 18 שמגיע לבית ספר חדש ובתוך יום מקבל לעצמו תדמית של הילד היפה, הנערץ, והמקובל, באותו זמן מגיעה גם אוברי נערה מסוכנת וחריפה מתאימה באישיותה לג'וני כך חושבים, אבל יש אחת, נערה שקטה שלא תופסת מקום בחיים של...