קרטר
(בערך כשקרטר היה עוד מקובל זה באזור הזמן שקנדיס בברזיל)"איפה היא? !" אני צועק בפניי אחיה של אוברי, אני כל כך אוהב אותה! אני מתגעגע אליה , אני רוצה אותה לידי ולחבק אותה ולהקשיב לה. "היא ביקשה לא להגיד לאף אחד איפה היא? מצטער קרטר" הוא אומר ומנתק את השיחה אני מנפץ את הטלפון לרסיסים וג'וני נכנס לבית שלי.
"מה יש ?" אני שואל אותו והוא מיתיישב לידי עם רגל רוטטת.
"קנדיס עזבה אותי!"
"אתה יודע שלא היה ביניכם כלום נכון ?"
"אוחח אבל אני משתגע ממנה זה מעצבן אותי" הוא רוטן ובועט ברגל השולחן, שברה אותו אחותי...
• • •
אני עומד מול הדלת של ג'וני רוצה לדבר איתו על כך שבזמן האחרון הוא מתנהג כמו החבר הכי חרא בעולם. אני דורך על השטיח ליד הדלת שלו ונשמע קול מעיכה של נייר, אני מתכופף טיפה ומרים את השטיח ויש שם מכתב, אני אוסף אותו במהירות ונכנס לאוטו שלי.
לג'וני , (זאת קנדיס דרך אגב)
אני עומדת לטוס למשך הרבה זמן ...
ואני לא ידעתי איך לנסח את מה שאני מרגישה בדיבור וכתיבה וחוסר היתמודדות תמיד היו התכונות הטובות שלי אז ;
אני יודעת שלא הייתי הבן אדם הכי מוסבר איתך. שתמיד הייתי מכה מסביב לשיח עם הרגשות שלי כלפייך, אבל אחד ולתמיד רציתי להגיד שאני מרגישה אלייך משהו וזה כל כך חזק! אני לא יודעת אם לקרוא לזה אהבה אבל זה דיי שולט עליי וגורם לי לרצות לקפוץ עלייך בנשיקות ולא לעזוב אותך.
ביי ג'וני, למשך הרבה זמן ....קימטתי את הדף וזרקתי אותו מחוץ לחלון, לקנדיס לא מגיע מישהו כמוהו וזה בטוח בעיניי, עם איך שהוא מתנהג בזמן האחרון לקנדיס מגיע מישהו יותר טוב ונאמן.
• • •
אני הולך עם כמה חברים במסדרון עד שאני שומע קול בכי מצער מאחת הכיתות. אני אומר להם שיתקדמו ונכנס לכיתה, בשולחן הראשון אני רואה את אותה הילדה שאני וג'וני הפלנו פעם, היא חברה של קנדיס. "את בסדר ?" אני שואל והיא מנתרת במהירות ממקומה , "אממ כ-כן .. כן" אני מוציא גיחוך מפי ואני מתקדם צעד אליה, "אני רציתי להיתנצל. הייתי כל כך מגעיל פעם ובעצם זה לא היה לפני הרבה זמן ,אז אני רציתי להיתנצל ולהגיד שהישתנתי. ג'וני, זה שהייתי חבר שלו פעם הישתנה ב360 מעלות וגרם לי להבין איזה מגעיל אני היתנהגתי פעם" היא מעלה חיוך על פניה אחד שגורם לי למשהו נעים, "אני קרטר"
"כן רק אני לא אדע מה השם שלך"
"מה זאת אומרת ?"
"זאת אומרת שאין אחד שלא מכיר אותך במיוחד כאלה שמרגישים משהו אלייך" עיניי נפערות ואני רק קולט איזה דפוק הייתי שלא קלטתי סימנים. "את מרגישה אליי משהו?"
"אתה לא כזה גאון בבוקר נכון ?"
"לא לא ממש" אני צוחק איתה והיא טיפה מתקרבת אליי ואני שמח לראות שמישהי כמוהה שנראית אמיתית יכולה להשכיח ממני את אוברי. "בא לך לבוא איתי לכיתה ?" אני שואל אותה והיא מהנהנת את ראשה בבישנות.
• • •
"אתה עובד עליי!"
"ברצינות לא ידעתי שבובספוג הוא בן עד גיל 12"
"יש לך בעיה חמורה" ליסה מתפקעת מצחוק שגורם לה להיראות כמו מלאכית, אנחנו עוצרים לשבת על איזה ספסל ואני רואה שקר לה. אני נותן לה את הג'קט שלי ואני שם אותו עליה ולרגע עיניינו מצטלבים, אני מקרב טיפה את ראשי אליה ושפתינו מתחברות. אני מכניס את לשוני פיה טועם את הטעם המתוק שלה ואחרי משהו כמו שלוש דקות מתנתנק ממנה עם חיוך על השפתיים שלי. "וואו" היא אומרת ומעבירה אצבע על שפתיה הבורקות. "הרגשתי משהו" היא אומרת ומכווצת את גבותיה בבלבול, "גם אני" אני אומר לה ואותה הבעה עולה על פניי, "אז חברים ?"
"חברים" אני אומר בגיחוך היא מכניסה אותי לחיבוק שלה שדי מהרבה בנות עכשיו הייתי מקבל במיטה כשאני מעליהם אבל אני לא אקלקל את ליסה כל כך מהר...
________________
עוד מישהו חושב שהם זוג מדהים!!
וג'וני וקנדיס גם מה אתם נעלבים!
זה פשוט הזוי כל השבוע הזה, הייתי צריכה להיתעסק בללמוד למבחן מטומטם שיש לי מחר ובקושי הספקתי לכתוב את זה!
אבל לא משנה 😅
שבש"ים לכולם ביושים!!!
אני כותבת את זה בשעה.... 23:37 ואני מעלה את זה עכ..................................שיו וסתם שתדעו המרחק של הנקודות היה כמה זמן עבר מ37 ל38 - אני יודעת השכל פשוט מתפרץ ממני!
התאריך עכשיו...27.5.17 אני מסתכלת על ההודעה הזו ומנסה לזכור איזה מבחן זה😂😂
YOU ARE READING
נסיעה זוגית
Romanceמקום 5 ברומנטיקה 19.12.16 ג'וני בייקר נער בן 18 שמגיע לבית ספר חדש ובתוך יום מקבל לעצמו תדמית של הילד היפה, הנערץ, והמקובל, באותו זמן מגיעה גם אוברי נערה מסוכנת וחריפה מתאימה באישיותה לג'וני כך חושבים, אבל יש אחת, נערה שקטה שלא תופסת מקום בחיים של...